Valt uit op hoge toeren?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Valt uit op hoge toeren?

This topic contains 15 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by tnerual 12 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Gebruiker
  • #211606

    Quest
    Topic starter
    Berichten: 283

    Ha!

    Ik rij met mijn huidige setup al jaren probleemloos rond.
    Maar sinds kort heb ik een probleem met mijn citta.
    het begon met een lagere topsnelheid, je merkte dat het blok inhield. Maar als ik nu harder rij dan 30 of vol gas geef dan komt er een plof uit de uitlaat en valt hij uit.. het duurt dan vaak even voordat hij weer wil starten. Als het blok koud is start hij wel goed en loopt stationair maar hard rijden kan dus niet meer..

    Ik heb de carburateur helemaal schoongemaakt (dacht dat het aan benzine toevoer lag) maar dat heeft niet geholpen.
    Ook de cilinder en zuiger zien er nog goed uit aan de binnenkant. (geen krassen of sporen van vastloper)

    Het gaat om een electronische ontsteking dus met afstellen heeft het niks te maken.. denk ik?

    jullie misschien ideeen wat het kan zijn?

    setup:
    43mm dr + malossi kop
    kickblok (elec onsteking, 13mm, poorten doorgetrokken, krukas getuned)
    13/13 met malossi filter (sproeier 66)
    malossi vario + 100mm schijven
    malossi vertanding
    ninja usine
    b8hs bougie + normale dop

    #229647

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Quest :
    Ha!

    Ik rij met mijn huidige setup al jaren probleemloos rond.

    Hoe is de slotspeling van je zuigerveren?

    Toevallig overgestapt op een andere mengverhouding of ander smeermiddel?

    #238822

    Quest
    Topic starter
    Berichten: 283

    Jarco :
    Hoe is de slotspeling van je zuigerveren?

    Toevallig overgestapt op een andere mengverhouding of ander smeermiddel?