V-snaar vespa grillo

Home Forums Techniek Mechanisch V-snaar vespa grillo

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by KeesHenk 3 years, 11 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #796566

    KeesHenk
    Topic starter
    Berichten: 15

    Hoi,

    Weet iemand wat voor een v-snaar ik moet monteren op mijn vespa grillo? Op jmpb hebben ze alleen een v-snaar die alleen in combinatie met variateur geschikt is (die heb ik niet). En klopt het dat ik maat 1140 / 1150 nodig heb? Alvast bedankt!

    #796678

    KeesHenk
    Topic starter
    Berichten: 15

    Voor de toekomstige lezer: je hebt een 1140/1150 x 9,5mm v-snaar nodig (dus gewoon hetzelfde als je nodig zou hebben bij een vespa si)

    #796690

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Ik heb ook altijd gedacht dat een Grillo brug hetzelfde is als die van een Si, maar volgens mij was het Jelle die anders beweerde. Inderdaad zit er bijna 2cm verschil in. Tevens is het zo dat de snaarlengte ook af hangt van de maat poelie en koppeling dus zal je die ook moeten vermelden.

    #797095

    KeesHenk
    Topic starter
    Berichten: 15

    Oh shit, ik zie nu idd dat ik het belangrijkste (poeliemaat) volledig vergeten was te vermelden. Er zit inderdaad verschil tussen de achterbrug van de si en de grillo, waar je op een si bij poelie 95 1140mm nodig hebt, is dat op de grillo 1087mm. Mijn vorige berichtje klopte dus voor geen meter.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.