Users Lees: Catagorien

Home Forums Algemeen Uitleg & regels Users Lees: Catagorien

This topic contains 20 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by ArvidW 15 years, 9 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
  • #21731

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Ik heb deze site aan wat mensen laten zien die sites bouwen en ze zeiden dat het er behoorlijk profi uit zag dus dat zegt genoeg. Verder gaf ik hier eerder al aan dat ik het wel goed vind zo :thumb

    #21732

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    prima zoals het is…

    #21733

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    diac :
    ben ik met je eens, kenny ๐Ÿ™‚

    maar herr flick, wat vind je op dit moment dan niet overzichtelijk?
    leg dat ons eerst eens uit..
    ik vind het goed zo hoor, niks mis mee zoals het nu is;)

    Wat ik bv. onoverzichtelijk vind is bv. dat je 2 categorieen hebt namelijk: vespa ciao en brommers algemeen waar min of meer dezelfde topics in staan omdat het niet echt duidelijke grenzen heeft, dus daar kan al 1 weg.

    Verder kan brommer nieuws verdwijnen of een subforum van the bar worden, nieuws en uitleg kan in website opgaan of omgekeerd(weer dubbelwerk), how-to’s staat bovenaan al dus hoeft niet extra tussen de forums te staan.

    De engelse en duitse ‘bar’ kunnen wat mij betreft weg en mening en ervaring moet 1 afdeling met subfora worden zodat je niet zo’n superlange lijst hebt.

    Dat zou aardig opruimen denk ik. Volgens mij kan je de onoverzichtelijkheid merken doordat je gewoon dingen mist als je niet alle forums afspeurt(wat niemand doet volgens mij), als er minder forums zijn staan daar weliswaar meer topics in maar is het niet zo’n waslijst die je af moet werken om alles te volgen. Ik kom soms per ongeluk een topic tegen wat ik geinig vind en niet eerder opmerkte. Dus minder is beter volgens mij.

    @Kenny, dat is makkelijker gezegd dat gedaan, het zijn wel een paar duizend topics die je dan moet bekijken.

    #21734

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    waar ben je dan webmaster voor? waar je heb je admins voor?

    admins zijn niet aleen om op te letten edjuh, die zijn erook om het forum op orde te houden, dus als nu alle admins een half uurtje de tijd namen en afspreken van die map kam ik uit, en die map kam jij uit

    dan was je al aardig op weg ๐Ÿ˜‰

    wat je aangeeft van die dingen wat wegmoeten geef ik je wel 100 procent gelijk in, dat is idd allemaal dubbelop of onoverzichtelijk

    #21735

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Doen we ook, maar mag misschien wel wat regelmatiger/grondiger ja.

    #21736

    ArvidW

    In deze volgorde:

    – Grote topic’s (eerste wat mensen aan moeten klikken)
    – Howto’s
    – Trouble shooting
    – Afstellen
    – Setup topic (dus vragen welke uitlaat het beste, welke krukas, welke engine, welk luchtfilter (vervanging mening en ervaring))
    – Electro

    – Opvoeren Beginners
    – Opvoeren Gevorderden

    – Perso (dus ook andere brommers)
    – Special

    – The bar
    – Meeting

    – Te koop topic’s

    Rest laten vervallen:)

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.