Uitlaat valt er steeds af

Home Forums Techniek Framedelen Uitlaat valt er steeds af

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 4 years, 9 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #788557

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Ik dacht ik ga vandaag is weer met de Citta rijden, hartstikke leuk totdat een gehaaste kakker (duidelijk zonder rijbewijs) op een fiets er met een rotgang aan kwam rijden, me geen voorrang verleent en ik bijna op me bek ga, geen goed begin dus. Na hem de tyfus en de tering toe te wensen rij ik lekker verder, klapt 10 minuten later door een hobbel mijn uitlaat er onder vandaan, het zal niet de eerste keer zijn. De onderkant van de uitlaat is inmiddels kaal en vol met deuken. Klote ritje dus en ik kon voor de zoveelste keer een uur aan de wandel met de Citta om thuis te komen. Ben er wel klaar mee dat dat ding er steeds weer onder vandaan valt, ik krijg zo ook een hekel aan sleutelen. Iemand tips om de uitlaat op zn plek te houden?

    #788559

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Wat voor uitlaat is het? Je hebt 2 manieren nu, waar ik aan denk:
    1. Een oogje lassen op de uitlaat en met een veer vastzetten.
    2. Zodra je de uitlaat monteert, goed over de pijp drukken en eigenlijk de uitlaat naar voren drukken (richting kop). Dan achter goed vastzetten. Doordat het pijpje met een hoek zit, kan hij er dan niet goed afschuiven.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.