uitlaat passend maken…..

Home Forums Techniek Opvoeren uitlaat passend maken…..

This topic contains 8 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by cept 19 years, 3 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #183241

    cept
    Topic starter
    Berichten: 40

    ik heb nou een nieuwe uitlaat maar hij past niet op me cilinder omdat ik een ciao mix heb en geen gewone de cilinder diameter is groter…hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken…zonder er een andere cilinder op te doen ?

    #188732

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Eentje moet je vastzetten bij het blok en eentje meot vastzetten bij dat uitsteeksel voor je middenbokstandaard. Toen ik nog een krul had had ik dat beugeltje voor hem aan het blok vast te maken omgebogen. Want die nl. heel kut vast. Als ie bij de flens, middenbok en demper goed vastzit, is dat al meer dan voldoende.

    #188738

    Raal
    Bijdrager
    Berichten: 144

    ik denk dat hij bedoelt dat de flens te groot is en dat hij dus niet op de cilinder zelf past

    #188740

    cept
    Topic starter
    Berichten: 40

    bedoel ik ook hij gaf antwoord op een andere vraag heb titel ook veranderd zodat ik niet een nieuwe topic aan hoef te maken…maar hoe kan ik t dus t beste passend maken bij de gewone cilinder

    #188741

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    bij de cilinder kun je het beste niet aan zitten, want die zijn meestal niet supersterk maar dan is de enige oplossing denk ik dan het uiteinde bij de uitlaat groeter maken dus een ander mondstuk erop lassen ofzo

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #188743

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Ik vind het wel wazig. Ik heb nog nooit een mix gezien met een grotere diameter flens. Wel vaker iets over gehoord, maar ik ken geneog mensen die een mix hebben. En ze worden al een tijdje niet meer gemaakt, en dat zijn geen ouwe modellen die zij hebben.
    Maar goed, ik dnek dat je dan idd een ander flensstuk op je uitlaat moet lassen. Al raad ik je dat af, want dat kan nl. heel makkelijk fout gaan. Ik zou zeggen, koop een andere cilinder.

    #188747

    cept
    Topic starter
    Berichten: 40

    kijk het zit zo…de uitlaat….dus van de cilinder is te smal….voor de flens van me leo …..en zou ik m er af kunnen halen…en een mm eraf…slijpen of vijlen ofoz ? en is het veel werk ff cilindertje eraf halen ?

    #188750

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Cilinder eraf halen is niet erg veel werk. Blok eronderuit halen en dan nog 3 moertjes losdraaien en je trekt hem zo eraf.
    Maar ik zou niet aan je flens van de cilinder gaan vijlen ofzow.

    #188753

    cept
    Topic starter
    Berichten: 40

    het is al geregels heb de flens van de uitlaat iets uitgebogen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.