uitlaat doet gek

Home Forums Techniek Problemen oplossen uitlaat doet gek

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Bo3T 17 years, 1 month geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #166728

    Bo3T
    Topic starter
    Berichten: 596

    hallo.. na de meeting in ehv zou ik mijn brommer orgineler maken en daar ben ik dus mee bezig.. maar nu::

    ik heb men cittypower uitlaatje al heeel lang niet erop gehad. en wou hem er dus gister op doen maar het ging gewoon niet… niet of dat dat rondje dat over de cilinder moet niet meer goed rond is ofzo :S..

    ik heb hem er nu wel onder hangen maar hij zit halve tot hele cm onder de cilinderpoort uit..(dus helemaal niet goed vast) ik weet ook niet of dit iets met de prestaties heeft te maken want op top rijd die nu niet lekker..

    weet iemand wat ik nu het beste kan doen om mijn uitlaat er toch nog goed overheen te krijgen? want zo schiet het niet egt op..

    bedankt ๐Ÿ˜‰

    #172351

    bobbie88
    Bijdrager
    Berichten: 472

    Heb je al geprobeerd om hem een paar tikken te geven met een rubbere hamer? Zodat hij misschien wel helemaal over je uitlaat poort heen schuift? En maakt hij ook meer herrie als voorheen?

    #172352

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Bo3T

    Pak je ouwe 50cc std, pak je uitlaat.

    Schuif uitlaat over flens heen, en ram met rubberen hamer op je uitlaat todat hij er helemaal overheen zit. Dan heb je de uitlaat voorgevormd en kan hij als het goed is zo over je DR70evo heen ๐Ÿ™‚

    Succes ermee ! ๐Ÿ™‚

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #172354

    Bo3T
    Topic starter
    Berichten: 596

    aaah slim ๐Ÿ˜‰ maar die 50cc ligt niet thuis ๐Ÿ˜‰ aha tog bedankt ik zal het zo aan een vriend vragen om het bij een van zijn oude kapotte cilinder te doen ๐Ÿ˜‰

    #172356

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Zit je klemring niet in de weg?
    Als die niet goed zit krijg je ‘m er ook niet overheen.

    Kijk in gรณdsnaam uit dat je niet je uitlaatpoortje afbreekt met monteren, dan bejje d’r ziek van….:(

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!
    #172357

    Bo3T
    Topic starter
    Berichten: 596

    haha het is al gelukt had zoals ArvidW zij ff men een andere cilinder gepakt en hem daarop geslagen.. moest eerlijk gezegt best hard slaan! en toen was die er heel stuk overheen.. toen kreeg ik hem niet meer los:nerd maar na veel frotten en doen was die toch nog los gekomen :P.. nu zit die er wel goed overheen en heb de ophangingpunt van de uitlaat nog beetje krommer geslagen want men uitlaat liep tegen men band aan.. morgen doe ik ff sproeier 62 erin bouncen dan kijk ik wel of die beter loopt.
    toch bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.