Twin blok Special

Home Forums Perso’s Projecten Twin blok Special

This topic contains 355 reacties, has 80 deelnemers, and was last updated by Robke15 10 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 356)
  • Gebruiker
  • #282702

    twinboxer
    Topic starter
    Berichten: 177

    Waar zijn de LC kopjes gebleven?

    Je bent de eerste die het opmerkt. Het ging er gewoon niet lekker in, blok kon niet schuiven, kappen pasten niet, fittingen die lekten. Ik werd er ziek van, en zolang die niet warm/vast loopt laat ik het zo.

    Wie zou me nog aan zo’n tussen carter kunnen helpen?

    Misschien komt er nog een keer een gelegenheid.

    Ik heb zelf ook even goed naar de beelden gekeken, en kom tot de conclussie dat:
    De vario niet helemaal tot zijn max. doorschakkeld, want het eind toerental is aan de hoge kant, zwaardere gewichten dus.

    #282703

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Wat een beest is dit!! Mooi werk heb er geen woorden voor.

    #279832

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Fantastisch, buitengewoon :thumb en als het boxerblok goed inelkaar zit dan zou in theorie het ook nog een zeer betrouwbaar Vespa blok zijn. Boxers hebben de reputatie veel koppel te hebben en veel kilometers te vreten(4 en 2 Takt), dus met de juiste zorg denk ik dat hier nog veel plezier van zal komen.

    Veel plezier Twinboxer :bier

    TICKLING BARN
    #267163

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Wilk1985 :
    Wat een beest is dit!! Mooi werk heb er geen woorden voor.

    Hier helemaal mee eens!:thumb

    #282764

    twinboxer
    Topic starter
    Berichten: 177

    Hier kan ik het bij laten, zo moest het worden.

    #282765

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Gefeliciteerd met het afronden, het is een fenomenaal project.

    Mooie omgeving om te touren ook, een goed bewaard geheim ; -)

    #282766

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Je had de ktm rijder even een paar mooie driveby video,s moeten laten schieten.
    Want blijft zo qua geluid en beeld nog steeds erg matig en das jammer voor z,on mooi blok.

    #282767

    twinboxer
    Topic starter
    Berichten: 177

    Je had de ktm rijder even een paar mooie driveby video,s moeten laten schieten.

    Mee eens een drive by had er wel bij gemogen, nu blijft het bij een drive away.:lol

    #282768

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    Ziet er echt dik uit! :thumb
    je hebt er 2 calibrata’s onder hangen? Zou je is een foto kunnen sturen hoe je de uitlaat op de achterste cilinder hebt bevestigd?

    #282769

    Waarom?

    Mooi dat je het blok nu helemaal voor mekaar hebt gekregen:thumb Nu ben ik wel benieuwd wat voor snelheid je hiermee haalt want als ik de film zo zie vermoedt ik dat je met één Pinasco46 + één Calibrata toch sneller bent…? Maakt voor het project op zich weinig uit want dit blijft natuurlijk geweldig:)

    #279805

    twinboxer
    Topic starter
    Berichten: 177

    Nu ben ik wel benieuwd wat voor snelheid je hiermee haalt want als ik de film zo zie vermoedt ik dat je met één Pinasco46 + één Calibrata toch sneller bent…?

    ::?

    Als dat zo was had ik het ongetwijfeld met een 1/2 pinasco + 1/2 calibrata geprobeerd.:lol

    De volgmotor heeft een snelheid van 112km/h (digitale display) geklokt, alle pogingen om dit met de helmcamera in beeld te krijgen leverden alleen asfalt op, dit is er dus uitgeknipt, geen bewijs dus.

    #282771

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    even een gps/snelheidsmeter app op je telefoon installeren en daar mee meten?
    voor de rest ziet het er echt heel gaaf uit!

    #282827

    Robke15
    Bijdrager
    Berichten: 149

    twinboxer :

    balen, ik ben alleen voor dit project nog regelmatig te vinden op vespa-ciao.nl ..

    Sorry Robke15 je moet ontzettend hebben geleden.

    Ondertussen de dubbele Pinasco ingebouwd, voorzien van dubbele calibratas, en vario(enkel:D).


    Motorisch lijkt alles prima te werken, en…..

    De vario (Polini, veren: wit,rood)welke met sukses is gelast (schroefdraad) zie pagina 3 lijkt ook naar behoren te functioneren, echter heeft de naaf een 1:11 overbrenging, en dat moet drastisch omlaag, allemaal geen verassing.

    Ik heb een plan voor een 1:7.5 naaf, hierover later meer want daar heb ik hulp voor nodig…….

    Jammer van je sarcastische opmerking naar mij toe, ik had alleen enorme belangstelling naar jou project toe.
    Maar maakt niks uit verder, ik kan alleen helaas de filmpjes niet bekijken en ik zou graag eens willen horen hoe zo’n apparaatje zijn werk doet.

    #282825

    twinboxer
    Topic starter
    Berichten: 177

    Jammer van je sarcastische opmerking naar mij toe, ik had alleen enorme belangstelling naar jou project toe.
    Maar maakt niks uit verder, ik kan alleen helaas de filmpjes niet bekijken en ik zou graag eens willen horen hoe zo’n apparaatje zijn werk doet.

    Sorry Robke15. Soms worden dingen anders opgevat dan bedoelt, Zie het als de erkenning van mijn zijde dat ik je inderdaad te lang heb laten wachten.

    M.b.t filmpje, Daar was ik even mee bezig. Probeer het nog maar eens.

    #281829

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Zeer zeker het wachten waard, heel fijn projectje :thumb :bier

    TICKLING BARN
15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 356)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.