TukkerTour 2.0!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl TukkerTour 2.0!

This topic contains 25 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Dustin 3 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
  • #789786

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Beter te vroeg als te laat zeggen we wel eens.

    Dus hierbij hebben wij alvast de datum vastgezet voor de 2e editie van de TukkerTour!

    Hieronder wat info over het evenement:

    Aanmelden kan via een reactie hieronder. Of via facebook dmv de volgende link:
    https://www.facebook.com/events/334091213960176/?ti=cl

    Edit 03-06-2020
    Startpunt is in Rijssen op de parkeerplasts van reggefiber. (Voer reggesingel in op navigatie) door de maatregelen hebben we de startlocatie veranderd. Hier is genoeg parkeer ruimte voor iedereen!

    Hopelijk tot 7 juni 2020!

    Groeten de organisatie

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 years, 9 months geleden door si-sovrano.
    #792989

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Even een upje/reminder.

    #793003

    Daan
    Bijdrager
    Berichten: 137

    Haha jammer zeg dat ik 15,5 ben en geen 16🤣 en betrouw baar is de brommer nog niey maar binnenkort wel!🔝

    #793005

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Eerst lekker je brommertje goed rijdend hebben. Je rijbewijs halen en flink wat rij-ervaring op doen voordat je een toertje gaat rijden.

     

    #793021

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Nog helemaal geen aanmeldingen? Ik ben er graag bij.

    #793022

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    @martino Via facebook wel 30+ aanmeldingen. Maar je bent idd de eerste die dit via het forum doet 😁🎊

    #793023

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Niet iedereen gebruikt FB zoals je weet. Blijf je dit topic wel hier updaten?

    #793034

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Het kan mij ontgaan zijn, maar er is nog helemaal geen VCT geplanned toch?

    #793042

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    De dubbele agenda heeft ook niet mijn smaak, maar een VCT en deze tour kunnen toch ook los van elkaar georganiseerd worden? Het was mij overigens niet opgevallen dat de VCT altijd het eerste weekend van Juni is. Een andere datum hiervoor zie jij niet zitten speedbuxy?

    #793048

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Is er niet een mogelijkheid om van de tukkertour een VCT tukker editie te maken.
    Meteen meerdaags evenement incl camping
    2 dagen toeren en vanaf vrijdagavond camperen.

    #793052

    rolo2310
    Bijdrager
    Berichten: 63

    Er zijn vanuit Lovers en fb al ruim 30 aanmeldingen en nog een hoop die misschien ook de tukkertour gaan rijden. Misschien is het een idee om 2 tourtjes apart te rijden en ergens af te spreken? Of misschien na afloop met zijn alle bbqen ofzo iets?? Niemand last van elkaar en zien we elkaar ook nog even..

    #793053

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik juich het toe dat er moeite gedaan word om een Tour zoals de Tukkertour te organiseren :thumb
    Het valt me alleen wel tegen van de organisator dat hij niet door heeft gehad dat de VCT elk jaar op deze datum gehouden word.
    Elk jaar word dat in het topic wel eens genoemd, zeker vorig jaar meerdere malen vanwege het samen vallen met de tour van EPI.
    Ik hoop dat de tukker verzet kan worden, ik persoonlijk moet bijvoorbeeld al zeer vroeg mijn vrije dagen doorgeven, met oog op de VCT heb ik dat voor het eerste weekend juni al gedaan (kost me 3 dagen)
    Mocht hij niet verzet kunnen worden dan  vind ik dat erg jammer en zal ik voor de VCT moeten kiezen.
    Wat speedbuxy ook aan geeft zou dat zonde zijn want keuzes maken tussen tourtjes is nooit leuk en komt beide niet ten goede.

    #793062

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik heb het topic wat opgeruimd op verzoek van een aantal mensen. Er was wat miscommunicatie blijkbaar. Si-Sovrano & Speedbuxy zullen hier nog een update plaatsen.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #793066

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Beginpost even aangepast, Startlocatie gaat plaatsvinden in Borne. Verdere info volgt zoals Thomas heeft vermeld👍

    #793067

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    My bad ik dacht idd veel hoger qua tour en blijkbaar wist niemand anders ook te benoemen dat Rijssen vlakbij Amelo ligt.
    Maar goed deze tour en de Vct zullen dus in hetzelfde weekend en in dezelfde regio of vlakbij elkaar plaats vinden. Dus dan lijkt me een combo deal niet meer dan logies:thumb
    Anders komen we elkaar misschien wel onbedoeld tegen en dat zou ook wat wezen :mrgreen:
    Ik moet de Vct qua camping nog even bespreken. Maar als het topic online gaat dan meld ik dat zodat we het 1 en ander kunnen samen voegen.

    @si-sovrano
    Waar gaat de route van de tour ongeveer langs of naartoe?
    Dan kan ik hiermee rekening houden voor de route op dag 1 (zaterdag)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.