trekt egt bagger en valt weg??!!!

Home Forums Techniek Problemen oplossen trekt egt bagger en valt weg??!!!

This topic contains 15 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by william 16 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Gebruiker
  • #209131

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    hoi ik heb mijn cilinder laten honen,pas gelden omdat die kapot was.verder heb ik een 1313 mallosi filtter,sito +(nieuw)en een bromklok. hij start goed maar zodra ik aan wil rijden wil hij gaan en krijg je wat meer geluid,maar dan valt hij op eens een beetje weg (blijft wel lopen) en even later pakt hij hem weer een beetje op. dit symptoom duurt even en wisseld af maar zodra hij wat meer snelheid heeft dan gaat hij wel.

    nu heb ik sproeier 56 maar zou hij niet te weinig krijgen omdat de cilinder als het ware wat groter is.ik zat te denk om nu naar sproeirr 60 te gaan omdat hij te wienig krijgt bij het optrekken wat denken jullie?????
    buogie is grijs by the way

    greats william

    #227271

    Tomahawk
    Bijdrager
    Berichten: 170

    als de bougie grijs is krijgt ie idd te weinig benzine 🙂
    of hij krijgt teveel lucht (gaat om de verhouding ertussen)

    ik zou grotere sproeier proberen.. en natuurlijk kijken of die niet toevallig erges valse lucht trekt

    succes(y)

    #227292

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    ik heb een grotere sproeier geprobeerd.
    doet hij nog het zelfde als ik op wil trekken vanuit stilstand begint hij te koemn en dan valt hij een beetje terug,hij blijft wel lopen met vol gas daarna komt hij wel maar even later valt hij weer terug.loop je hem dan extra aan doet hij het gwn. egt wazig laat je het gas dan los dan loopt hij ook niet stationair.

    #227293

    Tomahawk
    Bijdrager
    Berichten: 170

    hmm… misschien dat ie dan valse lucht trekt?? tenminste, als de bougie dan nog steeds grijs is;).. of hij krijgt gwn nog steeds niet genoeg benzine.. maar de sproeier lijkt me niet heeeel erg veel te klein…

    misschien dat iemand anders nog iets weet?

    #227294

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    jah klopt mijn bougie blijft grijs.ik heb wel laatst een andere cilinder erop gezet omdat men andere kapot was, heb mijn voet en koppakking gewoon hergebruikt. zou het dat zijn.want met een grotere sproeier blijft men bougie gwn egt grijs geen ander verschil.

    #227295

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    hoeveel grotere spoeier had je erin gedaan?

    en als die pakkingen geen scheuren vertonen dan is er met die pakkingen niks aan het handje;)

    en hoeveel is je mengverhouding?

    #227296

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    nou ik zal je seggen ,ik was van 56 naar 62 gegaan om te proberen maar het haalde niets uit.
    ikk hoorde straks iets van valse lucht dus d8t aan mijn pakking. die pakking die ik had hergebruikt was gwn goed maar omdat de meeste tog elke keer een andere pakking gebruiken was ik onzeker.
    heb zojuist mijn cilinder voor de zekerheid er maar af gehaald en wat bleek voetpakking op een punt helemaal gerafeld en op een punt gescheurd:)
    heb nu nieuwe en probeer het zo meteen opnieuw. en hopen dat het opgelost is. het moet het eigenlijk wel zijn, want men bougie bleef grijs. ik laat weten hoe het gaat en of hij nu goed is.=)=)

    #227297

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    nou het heeft niets uitgehaald een nieuwe pakking. hij blijft egt wazig en slecht optrekken:?(hij reageerd niet meteen duurt onderhand een half uur.) wie weet er wat er aan de ahnd kan zijn??????:(

    #227298

    Gijhys
    Bijdrager
    Berichten: 178

    Kijk eens naar je luchtfilter. Heb je een powerfilter of een standaard? Zit deze niet los ofzo? en anders plak die eens af want kan zijn dat die veels teveel lucht doorlaat. Dat had ik dan eens.

    #227299

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    heb een power filter,ik zal het eens proberen.

    #227300

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    nee er is egt iets met men koppelingh aan de hand hij begon net ineens te schaven en men brommer ging moeilijk voor en achter uit heb men koppeling er gehaald maar het ziet er naar mijn doen goed uit. maar dan heb je op die segmentjes ofiets???????? van die zwarte randen zitten maar die zijn er 2 heel goed en eentje is egt verder versleten.
    zou het iets met men trekveertjes zijn?????????:? ik ben radeloos

    #227301

    de papkarre
    Bijdrager
    Berichten: 351

    kan dat 1 veertje is uitgerekt en dan kom dat 1ne schoentje eerder tegen de wand aan en dan slijt ie sneller dus koop nieuwe schoentjes en groene polini trekveren

    #227302

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Heb je wel een overmaat zuiger in je gehoonde cilinder zitten?:?
    Mischien dat hij te weinig compressie heeft:!

    #227303

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    is de koppeling wel goed gemonteerd?

    heb je niet nog een andere goede bougie liggen die het ook doet!

    heb je vegen in je cilinder?

    komt er veel rook uit je pijp als je die dip hebt?

    zit er veel roet/olieaanslag op je bougie?

    #227305

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    nee geen roet aan slag en zo,geen roook in die dip.ik heb wel een overmaat zuiger er in zitten. maar mijn koppeling zag er idd wel wazig uit.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.