Tour d’Olle Grieze:F- 1 Datumloos

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze:F- 1 Datumloos

This topic contains 111 reacties, has 21 deelnemers, and was last updated by Frank80cc 12 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
  • #501423

    Gerarduz
    Topic starter
    Berichten: 545

    0

    #523176

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Dan wou ik me bij deze als 1e aanmelden:thumb
    Weer even lekker knallen ben ik altijd voor in:thumb

    #523177

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    Gaaf Gerard:thumb

    Count me in please!

    #523179

    MHR
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Met een minimale snelheid van 75km/h is het meer een race dan een toer πŸ˜›

    #523180

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    je rijdt zelf niet eens 75..:?

    Mike
    #523181

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    ja je ging toch maar 62 op de gps met je 46,5 malossi?? πŸ˜•

    #523182

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Hij gaat zijn Malossi Reed Valve met 47mm DEPS giet monteren.

    #523184

    dihagie
    Bijdrager
    Berichten: 149

    75km/h? dat is echt gewoon racen, had graag mee willen rijden maar deze snelheid haal ik niet.

    #523185

    JosW
    Bijdrager
    Berichten: 90

    Als ik de 75 wil halen moet ik nog wel het een en ander aanpassen.

    – Minimale snelheid is rond de 75 km/h !
    – Verzekerde brommer met goed lopende Vespa-engine.

    Opgevoerde brommers zijn niet verzekerd he.

    #523186

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Waarom als er 75 wordt gezegd is het altijd meteen racen? Gaat erom als je 55 a 60 max kan, dan moet je de hele tour vol gas rijden. En dat trek je niet, dus iedereen moet op jou wachten dan en daar heeft ome gerard geen zin an πŸ™‚

    JosW:Opgevoerde brommers zijn niet verzekerd he.

    verschil tussen geen kenteken op je brommer of wel is toch erg groot. dus weer 1 die in de top 10 van nutteloze opmerkingen kan.

    #523187

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Precies zoals Frank het hier boven al uitlegt, je moet gewoon die snelheid kunnen halen. Alsnog is het niet een constante snelheid, maar het gas mag natuurlijk ook naar 3 kwart geschroefd worden. De gemiddelde snelheid lag laatste edite op 47km/h inclusief stops. Ga uit van 50km/h gemiddels streefsnelheid.

    Ik ben deze thuiswedstrijd er natuurlijk ook bij. :thumb

    #510226

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Tjonge jonge wat een gezeur over de snelheid.
    Het gerard zijn rit en dus gerard z,n feestje, en ik moet zeggen dat ik een race editie toer wel weer zie zitten:thumb
    En niet verzekerd omdat we 75km rijden is idd wel weer een top 10 opmerking zoals frank zegt, want dan ben je bij 30km of 50km ook al niet meer verzekerd.
    Maargoed ik ben erbij:thumb

    @maarten
    Denk niet dat gerard blij is dat je nu een beeld afgeeft dat 50km voldoende zou wezen.
    Want een 50km rijder erbij verneukd het snelle door rijden meteen, ook al was de gemiddelde snelheid vorig jaar maar 50km.
    Een top van 50km is echt te langzaam om ons op de rechte einden nog in beeld te houden.

    Lees nog maar eens goed, het gaat hier om een gemiddelde snelheid en dus niet om een minimale snelheid van 75km/h.

    Ik lees tussen de regels wel wat je bedoeld, alleen is het melden ervan niet relevant en geeft alleen maar onduidelijkheid.
    Snelheid is gewoon 75km en niet een onduidelijke gemiddelde van 50km die van te voren ook nooit te bepalen is

    Det je de relevantie niet snapt is jou mening. Ik heb het er met Gerard over gehad om straks uiteindelijk een hoger gemmidelde te scoren dan de laatste editie. Normaal ligt dit bij toertjes door pech en andere zaken ook maar op 20 of 30km/h. We willen straks afsluitend kunnen zeggen dat het een toertje is geweest die lekker is wezen doorgereden.

    #523191

    Gerarduz
    Topic starter
    Berichten: 545

    Frank80cc :
    Waarom als er 75 wordt gezegd is het altijd meteen racen? Gaat erom als je 55 a 60 max kan, dan moet je de hele tour vol gas rijden. En dat trek je niet, dus iedereen moet op jou wachten dan en daar heeft ome gerard geen zin an πŸ™‚

    JosW:Opgevoerde brommers zijn niet verzekerd he.

    verschil tussen geen kenteken op je brommer of wel is toch erg groot. dus weer 1 die in de top 10 van nutteloze opmerkingen kan.

    En zo is het .

    @De rest; mijn snelheid ligt nu nog onder die 75km/h, maar ik heb nog een aantal troeven achter de hand:D

    #523189

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ik meld me ook aan

    Mike
    #523193

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    ik rij mee, barbecue eveneens! moge het net zo’n succes worden als de vorige keer! prachtige tour was dat. πŸ˜€

    en ‘fatsoenlijk rijgedrag’ laat me niet lachen πŸ˜› al die kwaaie opa’s op de fiets, geterroriseerde wandelaars en blaffende honden mogen niet ontbreken.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 112)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.