Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

This topic contains 113 reacties, has 41 deelnemers, and was last updated by reiniero 17 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 114)
  • Gebruiker
  • #283907

    GK
    Topic starter
    Berichten: 336

    #442766

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Fotos 🙂 leuk verhaaltje btw.

    #442785

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    wat voor sproeier heb je eigenlijk in die 13/13 zitten? gewoon de standaart 66?

    #442788

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Stervelgen zullen hem zeker al mooier staan dan die spaakwielen. Voor de rest leuk brommertje en keep on tuning :thumb

    #442793

    stfu>>

    in je verhaal las ik een citta met helm? die bestaat toch niet?? verder mooie brommer zo std vind ik het wel wat hebben8)

    #442795

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    stfu>> :
    in je verhaal las ik een citta met helm? die bestaat toch niet?? verder mooie brommer zo std vind ik het wel wat hebben8)

    He schat er zijn brom citta’s hoor NL B 0001 bijv 🙂 dan mag je lekker helmpjuh op je citta.

    #442856

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik vind hem wel leuk, die ori ‘versierings’ stickers van vespa zijn mooi.

    Keep on tjoening, en begin met je oranje plaat er af te halen, die is niet eens verplicht meer als je kenteken hebt;)

    #442857

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Geloof me dat je dat wel heeeeeeel goed moet doen wil het er netjes uit zien! Eerlijk gezegd vind ik de lak en stickers te mooi om te gaan spuiten, maar goed doe wat je niet laten kan.

    #442858

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    :!

    Ik zou ‘m hoe dan ook…..NOOOOIT!!! SPUITE!

    Daar is ie zo te zien net ff te mooi voor vind je ook niet?:(

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #442859

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Hallo als je kappen niet mooi zijn hoef je toch niet je hele brommer te spuiten?!

    #442860

    Jayton
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Heeee Kwafo,

    Hij zit er heel gaaf uit! Ik zou hem ook niet spuiten. Dan ben je ook goedkoper, uit als je een hele nieuwe set zwarte kappen er voor koopt. En een set drie-spaaks velgen of een vijf-spaaks maakt hem wel nog mooier.
    Die uitlaat ziet er ook wel heel dik uit en maakt ém ook errug mooi :thumb

    #442861

    Jeroen
    Bijdrager
    Berichten: 575

    als je nou het frame gewoon blauw laat, en dan de stervelgen en kappen een mooi kleurtje geeft, scheeld veel werk en geld.

    #442862

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Hallo:) Leuk brommertje man:) Ziet er echt nog goed uit! Die uitlaat kon k nogniet das wel apart dingetje.. hoe loopt dat? Alsje binnekort die zijstandaard erop gooit doe dan meteen voetsteuntjes erop:):P
    Denk datje met het blauw van het frame(als je dat zo laat) wel een mooie combi moet kunne maken met andere kleur kappen ofniet?

    #442863

    Jayton
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Uitlaat kan je nog altijd bij mij kopen, kheb er nog twee liggen vers uit Italie. Misschien wel de laatste nieuw in verpakking op aarde.
    Zie topic:
    Forums > (Onderdelen) Te koop aangeboden > TK: Nieuwe uitlaten tekoop!

    #442928

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Om de krukaskeerring te zien moet je het vliegwiel er af halen(en dus eerst het hele blok van de brommer).

    Misschien moet je eens een grotere sproeier nemen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.