Home › Forums › Advertenties › Diensten aangeboden/gezocht › Topic mag verwijderd worden
This topic contains 9 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by .-{2F4OV}-. 16 years, 9 months geleden.
-
Gebruiker
-
18 juni 2007 om 13:28 #259507
–
18 juni 2007 om 13:30 #259688stuur maar op zou ik zeggen, instructies hoe je het wilt hebben en een kleine vergoeding…
18 juni 2007 om 13:33 #259689Ik denk dat hij het samen met iemand wil doen G-no zodat hij er zelf ook nog wat van leert. En lijkt mij zelf ook het fijnste voor hem.
18 juni 2007 om 13:49 #259690Kwafo, mijn NSR opknappen schiet al behoorlijk op dus volgende week heb ik wel ergens tijd om samen met jou naar je cilinder, carter, krukas, en mischien zelfs uitlaat te kunnen kijken.
Vertalen hoeft niet, cyfertjes zeggen genoeg op de uitleg. Ik zal ff kijken welke timingen zij gebruiken voor de krukas. (zoals het er nu uitziet moet het zeker gaan kloppen:))
Je PM’t maar als je interresse hebt, en ook gelijk het bedrag dat je ervoor kwijt wilt;)
We kunnen het blokje exact naar specificatie van het blaadje maken, maar we kunnen natuurlijk ook iets anders ermee doen als je dat leuk vind….:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno18 juni 2007 om 13:51 #259691ook al kan ik geen italiaans, staat duidelijk wat je moet doen
inlaat met een 13mm boor boren en max 18mm diep
krukas frezen, gewoon 10mm en 5mm zoals de normale manier (Edit ArvidW: normaal is toch 15-5 ?)
benzine met 4% olie
het inlaat vlak moet 20mm zijn, en je filter aanpassen spreekt voor zich
staan duidelijke plaatjes bijkom me nou niet vertellen dat je er geen hol van snapt, tis allemaal netjes getekend.
ook al staat t in t arabisch elke drol snapt t18 juni 2007 om 14:30 #259692Het sproeiertje staat er zelfs bij wel leuk dat ze het er allemaal bij zetten
18 juni 2007 om 15:25 #259693
stfu>>sproeier is wel 4 maten te klein
18 juni 2007 om 15:46 #259694Denk dat iac het wel perfect voor je kan vertalen en wat tips kan geven. Hij zal ook geen vergoeding nodig hebben denkik…
19 juni 2007 om 09:24 #259695Ten eerste: ITA? Tuurlijk is het Italiaans!=)
Nu ik deze handleiding heb gelezen kan je meteen je topictitel van je project veranderen, het is namelijk 78cc wat er in die cilinder zit:)
Anticipio: voorontsteking(16 graden dus, zie how-to van tonni).
Miscela: mengsel( 4 procent).
De tekst waar het interessantste in staat kan ik nu niet helemaal goed vertalen want ik heb mn woordenboek niet bij me.
Zorg dat de condities optimaal zijn: schone carb, ontsteking op tijd, lagers zonder (teveel) speling, wat paraolio en anelli di tenuta zijn weet ik ff niet, hoewel anello ring is dus ik zou zuigerveren zeggen(kom ik later op terug),
Je moet geloof ik de randen van de spoelpoorten afwerken(schuurpapiertje), de cilinder schoonmaken met benzine en schoonblazen met lucht. Dan de wand met 2 takt olie invetten. VERZEKER JE ERVAN DAT ALLES 100% SCHOON IS!
Het volgende is nieuw voor mij: 15mm materiaal van de koelkap afhalen(fig. 8 ). Ik denk dat de bijbehorende uitlaat anders niet past(die uitlaat lijkt wel een proma cc voor puch door die aansluiting). Ze raden dus de cc aan, dus als je je strikt aan de aanwijzingen wil houden moet je die voorzien van een passend mondstuk(gezien ze niet meer te krijgen zijn, daar ga ik van uit tenminste).
De kop van een laagje vloeibare pakking voorzien en kruislings aandraaien tot 1,3kg/m.
Krukas en carter snappen we nu wel denk ik(arvid, zoals je ziet hebben ze iets andere voorschriften dan polini).
16 graden voorontsteking dus.
Bougie met korte schacht, hittegraad 250 graden van bosch.
Luchtfilter bewerken spreekt ook voor zich denk ik.
Altijd warmrijden voor je hem opentrekt(logisch).
In de winter of in koude landen(is NL dat nog?:) ), 4 tot 6 maten grotere sproeier nemen.
Ze zeggen nog dat de motor behoorlijk lawaai kan maken, dat komt door de vorm van de zuiger:? Maar heeft geen invloed op de duurzaamheid of prestaties.
Inrijden:
Eerste 500km niet boven de 40km/u rijden en niet teveel toeren.
Tussen 500 en 1000km geen lange stukken volgas.
Na 1000km is hij ingereden en kan hij zn maximale prestaties halen.
Overbrenging:
De 48mm Kit Intruder werkt niet op zeer hoge toeren om de krukas te sparen. De kracht en het koppel zijn hierdoor in elk geval hoger. Aangeraden wordt een zware vertanding te nemen. Voor hoge snelheid raden we een kleine poelie aan(er staat 20mm, maar dat is wel heel klein achter dus misschien bedoelen ze de koppeling ofzo:? ). Dan heb je iets minder optrekkracht, maar meer lol op de lange stukken;)
Hopelijk heb je er wat aan, gr.
19 juni 2007 om 10:50 #259696
.-{2F4OV}-.Miss een belgenkoppeling of simo koppeling erop;)
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.