Top 3 irritaties in verkeer

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Top 3 irritaties in verkeer

This topic contains 34 reacties, has 28 deelnemers, and was last updated by Timmetje 17 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
  • #166656

    Timmetje
    Topic starter
    Berichten: 302

    Jouw top 3 irritatie’s als je op je brommer zit 😀 ben wel benieuwd.

    Mijnde:

    1. Auto’s die je op een eenbaansweg inhalen.
    2. Fietsers zonder licht die net op 2 meter afstand ziet waardoor je half de berm in valt.
    3. De irritante in- en uitvoegstroken voor brommers.

    #171707

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    Fietsers die met zijn 3jen fietsen :boos en van die irritante brugertjes die NOOOIT uitkijken en denken ooh die ziet me toch wel ik hoef niet op te lette.. :@

    #171708

    mo1uh
    Bijdrager
    Berichten: 140

    1.Politie(motormuizen etc..)
    2.studenten/schoolkindertjes die niet op letten of natuurlijk met zoveel mogelijk naast elkaar rijden.
    3.Mensen die geen voorrang geven.

    #171709

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    1. Groepen fietsers op het fietspad
    2. Automobilisten die denken dat je een sloom bromfietsertje bent en snel voor je langs de weg op rijden / je inhalen bij vertrekken van stoplicht (terwijl je ze een paar meter verderop op de bumper zit)
    3. Slecht onderhouden fietspaden

    #171710

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Fietspaden 😀 dikke piemel gewoon op de weg rijden !

    #171711

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    1. Grote groepen fietsers die op hun dooie gemak eens gaan omkijken nadat je 20 X getoeterd hebt
    2. Autos die willen laten zien dat ze toch sneller kunnen
    3. Onze blauwe vrieden waar ik altijd een oogje voor in t zeil moet houden…

    #171712

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    1-klote telefoons in de auto=geen richtingsaanwijzers gebruiken!
    2-Fietsers zonder licht!
    3-Fietsers die naast elkaar rijden op een 1 vaksbaan waar je niet mag inhalen & als ik toeter ze hun middenvinger opsteken,waarna ik ze toch mag inhalen , de middenste van de 3 , er wil uithalen te voet , want ik was een eind voor hen gestopt & we met ons 4 de grond opgaan.Ik heb er nog littekens van.
    Klote fietsers!!!!!Ze denken dat ze alle recht hebben.

    #171713

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    ten eerste de politie, ten 2de.. belgen hier in nederland op de weg(niet persoonlijk bedoeld hoor) en ten derde langzaamrijdende auto’s die je niet in kan halen!

    #171714

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Jacky :
    ten eerste de politie, ten 2de.. belgen hier in nederland op de weg(niet persoonlijk bedoeld hoor) en ten derde langzaamrijdende auto’s die je niet in kan halen!

    Ja,dan moet eens zien hoe die Hollanders met hun klote caravan , volgeladen tot & met , omdat ze niets moeten kopen in het buitenland,of waar ze naartoe gaan , op het linkse vak rijden aan 100km/h.
    Leuk hoor.
    Dit is het 4de punt van mij!

    #171715

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    van die klere lijers die de verkeersregels niet kennen, mij aanzien als brommer en zitten te wijzen dat ik mn helm op moet doen waarop ik antwoord ook dmv te wijzen met mn middelste vinger, en het meest irritante is nog wel het niet voorrang verlenen, of zoals vanmiddag weer; niet stoppen voor haaientanden waardoor ik bijna op mn bek gleed en de bestuurster met een domme kop me aankeek dat ik bijna tegen haar bumper aanknalde.
    wat wel leuk is, is van die broekies smorgens vroeg naar school die met zn 3en naast mekaar fietsen. beetje achter blijven gassen, en dan inhalen over het gras en toeteren icm afsnijden.
    blabla.

    #171716

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    1. Dove Fietsers, want j hoord me al van 50meter alwel aankomen, vooral oma en opa’tjes gaan nooit aan de kant, en van die neppe stoere gozers op de fiets…

    2. De popo, denken me de les voor te lezen over verkeersborden en je zomaar aanhouden om je vermogen te checken…

    3. Scooter rijders die denken dat ze heel stoer zijn omdat ze sneller gaan, gaan ze naast je rijden en boeken ze weg, echt dikke tjappies, denken ze dat ze stoer zijn omdat ze een snorbrommer eruit boeken.

    #171717

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    hm… als k zo eens kijk staat alles wat met een “fiets” te maken heeft als eerste:p
    logisch ook zeggen wij in terneuzen dan:p ik en JL hebben een paar gezegdes:
    – het zal wel weer geen fiets zijn die kapot gaat
    – het zal wel weer geen fiets zijn die in de weg staat
    -het zal wel weer geen fiets zijn die omvalt

    mijn iritatie: fietsers die dus de hele wegbreedte nodig hebben en opeens afslaan:novooral als je als bigginend schakel rijden opeens moe afremmen

    :thumb

    #171718

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    barry :

    Jacky :
    ten eerste de politie, ten 2de.. belgen hier in nederland op de weg(niet persoonlijk bedoeld hoor) en ten derde langzaamrijdende auto’s die je niet in kan halen!

    Ja,dan moet eens zien hoe die Hollanders met hun klote caravan , volgeladen tot & met , omdat ze niets moeten kopen in het buitenland,of waar ze naartoe gaan , op het linkse vak rijden aan 100km/h.
    Leuk hoor.
    Dit is het 4de punt van mij!

    hahaha okee:P Maar like I said niet persoonlijk bedoeld dus niet aan ergeren!:)

    #171719

    Timmetje
    Topic starter
    Berichten: 302

    Van fietsers heb ik gelukkig bijna geen last 🙂 Hooguit een groepje wupjes dat met zijn 3en naast elkaar rijdt moet ik een keer toeteren 🙂 dan horen ze me wel, leuk zo’n autotoeter, laatst nog bijna een groep van die kindjes van hun fiets afgetoetert XD

    Mijn puntje 4:
    Irritante gemeentewerkers die het fietspad voor zichzelf moeten nemen om een papiertje op te raken waardoor jij op je bek gaat omdat ie dan niet de 10.000 bladeren opruimt 😐

    Timmetje:
    Vandaag der nog onderuit gegleden omdat ik er een gemeente werker voor op mijn weg zat, die me niet hoorde, en zo nodig het papiertje dat recht op de weg lag op moest rapen. Plus dat heel het pad vol lag met bladeren waardoor ik met het minste remmen mijn achterband al weg voelde slippen =_=’ dus ik mijn achterwiel proberen te corrigeren wat niet lukte, dus ik val heel rustig recht voor die vent om, die vent heel duf omkijken, ik tegen hem zeggen: “ga je die bladeren ook eens opruimen, straks vallen er nog mensen door”. gelukkig geen schade zoals altijd (nee tis niet de eerste keer dat is val). En die vent me daarna heel versuft aankijken, maar het grappig was dat de bladeren netjes opgeruimt waren toen ik terug van school reed

    #171720

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ookal fiets ik altijd:

    – vrouwen achter het stuur die de verkeersregels niet weten.. altijd gaan ze “tog maar stiekem” n bocht maken waar je dat niet mag omdat ze naar de verkeerde kant zijn gegaan..
    – scootermalloten die menen een vette scooter te hebben en zo heeeeel irritant gaan rijden.. zo slingeren of opeens extra gas gevne en dan weer loslaten
    – gewoon mensen die zich alle ruimte nemen.. ook op school kan ik hier zo niet tegen.. dan weten ze niet of ze rechs of links af moeten en staan ze zo te treuzelen of gaan ze rondkijken overal en langzamer lopen en jij lootp dr zo achter terwijl je ze t liefst n klap voor hun kutkop wilt geven enze zeggen door te lopen :boos :@.. sorry voor t woord

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.