Tonni's Gilera CBA

Home Forums Perso’s Projecten Tonni's Gilera CBA

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Tonni 1 week, 1 dag geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Super nice  😎

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Wilk1985
    Moderator

Mooi werk! Bijzonder ding, deze bijzondere brommer verdient het.

Nu een lastige vraag, hoe rijdt het? In vergelijking met Si/Citta/Ciao?

speedbuxy
    Bijdrager

Echt een hele nette dame:thumb
    Alleen het achterwiel spatbord verhouding is zoals genoemd niet echt in lijn. Maar hier vind jij vast wel iets op.
    Of je leert ermee leven, je ziet het zelf toch niet als je erop rijd :mrgreen:

Florian
    Moderator

Leuk ding Tonni.

Wat is de ratio van de vario? Die van mij had geloof ik een 1:14,5.

Tonni
    Topic starter

Eerste testrit, Ik vind hem erg stevig en stabiel rijden. Hij is natuurlijk ook wat solider gebouwd.

Ik vind het qua Achter spatbord ook niet heel mooi, maar ik kan er mee leven en ik kan er ook niet echt iets mooiers van maken. Ik heb het spatbord al iets laten zakken, daar wordt het al iets beter van.

De vario heeft een ratio van 12,24 op 1, en heeft 90mm schijven.
    Het is een brom blokje met een standaard redelijke inlaat,  12/12 carb @ 49 sproeier.  Desondanks loopt hij met moeite 50, Ik vermoed dat de uitlaat hem beperkt. Dit is een originele uitlaat, wel met dikke bocht.

“Leuk” feitje,  gooi ik de tank helemaal vol , dan komt de benzine via de ontluchting achter er uit.  De tankhals zit namelijk een stukje hoger als de nippel aan de achterkant🤔

Tonni
    Topic starter

@robin,  kenteken had ik er even op geschroefd voor testrit,  het was tijdelijk een ciao mix ..🤔

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.