TK: Watergekoelde cillinder+kop etc en waterpomp

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Watergekoelde cillinder+kop etc en waterpomp

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by De Brandweer 8 years, 3 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #246405

    Smoothrat050
    Topic starter
    Berichten: 123

    Wegens beëindiging van de hobby bied ik hier mijn watergekoelde cilinder met kop etc aan met waterpomp.
    De set is compleet en plug and play, de cillinder is in nette staat en net in gelopen volgens Crullie(hij kan dit bevestigen, heeft de hele set gezien)
    Zou jij de foto’s kunnen plaatsen die je hebt gemaakt Crullie:thumb De vaste prijs voor deze nette en complete set is 250euro.

    Gr Patrick

    #249740

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Idd een fijne set nog. Cilinder zonder krassen en originele zuiger/veren. :thumb
    Miste alleen 1 grote en 2 kleine slangenklemmen.
    Achterwielmoer met opgelast wieltje voor de snaar van waterpomp en extra beugel voor radiateur en na vul fles zijn er wel weer bij.

    Ik zelf heb al 2 van deze Polini LC 41mm setjes dus geef het door aan de echte Liefhebber 8)

    TICKLING BARN
    #249741

    Smoothrat050
    Topic starter
    Berichten: 123

    Danku Crullie:thumb

    #249755

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Yooo Arnold. Ik wil m man. Komt onder mijn nieuwe ciao die ik wil gaan opbouwen met als inspiratie die van Erik.

    #249754

    Smoothrat050
    Topic starter
    Berichten: 123

    De set is verkocht, veel plezier en succes ermee de Brandweer:thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.