TK: Vespa bravo onderdelen..

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Vespa bravo onderdelen..

This topic contains 9 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by sjonnie 3 years, 6 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #246487

    sjonnie
    Topic starter
    Berichten: 17

    Te koop..
    drie maal bravo frame een maal met brom kenteken..

    Met kenteken is een zwarte bravo.. met voorvork…remhendels..achterveeren.. stuur en beschermer.. stuurschakelaars.. en aangepaste brug voor evt kickstart.. gemaakt en aangepast door een bromfiets dealer..
    Verder een blauw avanti rollend frame… en een wit kaal… Duits frame incl tank..
    Kickstart blok en vario.. 10 spaaks velgen aanwaezig.. evenals originele gereedschaps set in de kap.. kortom om een geheel originele bravo avanti te maken.. op het knipperlicht dan na..

    Verder een pollinie speed engine met een nieuwe dr 70 cc cilinders.. deze heeft vanaf geheel nieuw gekocht slechts dertig km gereden.. elektronische ontsteking..

    verder nog van een kaal ciao frame alle ondredelen.. is een metallic blauw snor frame.. drie spaaks velgen en 14 spaaks..

    Mvg John..

    #250224

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    150 voor de kick + vario en 10 spaakset.

    #250225

    sjonnie
    Topic starter
    Berichten: 17

    hey Lenneart..

    das n beetje min vind je zelf ook niet..? 🙂
    Gr uit Geleen..

    #250226

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Vind het wel een gunstig bod.

    #250227

    sjonnie
    Topic starter
    Berichten: 17

    Heb vandaag n anderhalf uur bij de Mc donnalds op jullie gewacht met mn pa.. das toch ook wat waard niet als bewezen groepies.. :):)

    #250228

    sjonnie
    Topic starter
    Berichten: 17

    Op mp gaat n vario al snel voor n 150 euro.. evenals een kickblok.. maar dit hoef ik je waarschijnlik niet te vertellen.. n tien spaaks setje voor n 75 euro..

    Mvg John.

    #249952

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    200 voor de kick en vario.

    #250230

    #RIDINGSOLO

    220 voor kick en vario

    #801526

    sjonnie
    Topic starter
    Berichten: 17

    Ik weet niet hoe ik dit moet sluiten  ik ben hem zelf aant opknappen Mvg John  dus niets is meer te koop

    #801527

    sjonnie
    Topic starter
    Berichten: 17

    .

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.