TK: Grillo met vario en kickstart (gereserveerd)

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Grillo met vario en kickstart (gereserveerd)

This topic contains 26 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by pimmiecross 3 years, 7 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
  • #801106

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Andere kickblok en doos carburateurs zijn ook verkocht. De Grillo, Superbravo en doos koppelingen zijn onder voorbehoud verkocht, ik wacht nog op de definitieve bevestigingen/afhandeling.
    De varioset en de ciao mix zijn nog beschikbaar. Eventueel kan de ciao mix in onderdelen weg bij voldoende interesse.

    #801113

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    Ik heb het hoogste bod op de super bravo toch?

    #801114

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Ik heb het hoogste bod op de super bravo toch?

    Dag Joor, het is wellicht inderdaad wat verwarrend, mede ook doordat sommigen via het topic bieden en anderen weer via een pb. Via pb heb ik een bod van 300 voor de superbravo plus doos met koppelingsdelen, dus dat acht ik eigenlijk nog iets hoger dan jouw bod van 250. Ik heb echter al een paar dagen niets meer van deze bieder gehoord dus als ik hem  niet meer hoor een dezer dagen dan staat jouw bod van 250 inderdaad genoteerd als hoogste bod. Gr Pim

    #801153

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Update: doos met koppelingen ook weg.
    Superbravo gereserveerd.
    Ciao mix onderdelen nog beschikbaar en varioset ook nog beschikbaar. Varioset mag weg voor 150.

    #801200

    vespa-boy
    Bijdrager
    Berichten: 13

    Ik zou graag de vario van je overwillen nemen

    #801208

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Varioset is ook verkocht. Superbravo is gereserveerd. De Grillo is nog beschikbaar want ik verneem vooralsnog niets meer van de bieder hierop.

    #801323

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Blokje en achterrekje van ciao mix zijn weg, iemand nog iets anders nodig? Superbravo is gereserveerd. Grillo is nog beschikbaar, bij genoeg interesse eventueel ook in onderdelen te koop.

    #801331

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Wat kost die Grillo?

    #801340

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Wat kost die Grillo?

    Florian, zowel het rollend ciao mix frame als de Grillo zijn momenteel gereserverd

    #801447

    Henkjaap Elema
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Toevallig nog een tandwiel liggen van kickstart

    #801452

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Toevallig nog een tandwiel liggen van kickstart

    Nee, helaas niet. Op de Superbravo na, die gereserveerd staat, is alles weg nu.

    #801481

    pimmiecross
    Topic starter
    Berichten: 126

    Superbravo is ook weg, topic kan dicht.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)

Het onderwerp ‘TK: Grillo met vario en kickstart (gereserveerd)’ is gesloten voor nieuwe reacties.