TK: Gilera Citta + vele extra delen.

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: Gilera Citta + vele extra delen.

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by tompiebozzel 10 years geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #244288

    tompiebozzel
    Topic starter
    Berichten: 571

    Hallo,
    Bij deze wil ik mijn citta verkopen. Het gaat om een Citta van het laatste model met remlicht en toeter.

    De Citta ligt op dit moment uit elkaar ( achterwiel en blok zijn er onder weg ).

    Wat ontbreekt er: Koppeling en vertandingsklok ontbreken, heb zelf altijd vario gereden dus heb de poulie aandrijving er niet bij.

    Voor de rest helemaal compleet en in goede staat en met vele extra onderdelen zoals carters, krukassen enzovoort.

    Blok bestaat uit: 65CC Pinasco DEPS ( zeer zeldzaam ) en een bewerkt blok voor deze cilinder ( 13mm inlaat + DEPS spoelpoort), 13/13 carburateur en een Proma CC. En een originele verstevigde achterbrug, zeer sterk!

    RICHTPRIJS: 425,-

    Meerdere foto’s kan ik u sturen via Whatsapp: 0646662442, maar bellen of mailen kan uiteraard ook.

    Groetjes Tom

    #244825

    tompiebozzel
    Topic starter
    Berichten: 571

    Kick, 400 euro mag die weg!!!

    #244829

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Als je 400 euro voor wilt hebben zou ik voor zorgen dat hij rijdend te koop is man, zoals je zegt niet veel werk… hoop geld voor niet werkende brombrom. Succes met de verkoop kerel!

    #244832

    tompiebozzel
    Topic starter
    Berichten: 571

    Ja maar verkoop het met alle onderdelen erbij. Onder andere een Pinasco deps en proma uitlaatje erbij, kost alleen al wel 100 euro samen als ik het hier los verkoop. Maar ben in inmiddels nog wat in prijs gezakt. FORUM PRIJS: 350,-

    #244823

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Zit hij al in elkaar of moet je hem zelf nog opbouwen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.