TK: Gilera Citta 65cc 43mm DR Evo, Leovince SP Elektrische ontsteking

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: Gilera Citta 65cc 43mm DR Evo, Leovince SP Elektrische ontsteking

This topic contains 1 reactie, has 1 deelnemer, and was last updated by larcorba 1 year, 5 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker

larcorba
    Topic starter

Hello All,

Ik plaatst hierbij mijn Citta te koop, hopelijk kunnen jullie de staat en zeldzaamheid waarderen.

Citta is op blauw kenteken.

In uitmuntende staat Gilera Citta. Ik heb deze Citta volledig ZELF gereviseerd. Je krijgt de voor en na foto’s erbij. Rijdt PERFECT.

Het frame is opnieuw gepoedercoat en zit geen schrammetje aan.

Hagel nieuwe 65cc DR 43mm Evo cilinder. 300KM mee gereden. Blok is aangepast op de 43mm boringen. Zowel krukas als inlaat, dit is professioneel uitgevoerd en ga je geen problemen mee krijgen.

In geniale staat, Leovince SP. Zoals deze eruit ziet zie je ze haast niet meer en ze worden niet meer gemaakt. Deze uitlaat is een schaap in wolfskleren en gaat je elke rit weer super blij maken. Filmpje van het geluid op aanvraag.

Vandaag een nieuwe Carburateur eronder gezet, de oude was niet meer geschikt voor verkoop. Sproeier 56.

Ik verkoop de Citta omdat ik geen tijd meer heb voor de hobby en een nieuwe auto nodig heb. Citta is als een kindje behandelt en onzin biedingen worden echt NIET op gereageerd.

Graag verkoop ik hem aan een liefhebber die er zorg voor draagt dat de Citta netjes blijft.

Snelheid op GPS was 70KM/H, maar cilinder moet nog ingereden worden.

$_86 (2)$_86 (1)$_86 (3)$_86 (4)$_86 (5)$_86 (6)$_86 (7)$_86

Prijs: 800 euro of een goed bod. Kenners onder elkaar, geen onzin biedingen graag. Bedankt!

Gelukkig kan ik altijd nog lopen...

larcorba
    Topic starter

Niet meer te koop

Gelukkig kan ik altijd nog lopen...
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Het onderwerp ‘TK: Gilera Citta 65cc 43mm DR Evo, Leovince SP Elektrische ontsteking’ is gesloten voor nieuwe reacties.