TK: Gereviseerde blokjes / revisie limburg

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht TK: Gereviseerde blokjes / revisie limburg

This topic contains 5 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Anoniem 6 years, 3 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #259627

    Anoniem

    Te koop verschillende Vespa blokjes.
    Hobbymatig (met professioneel gereedschap) reviseer ik deze blokjes.
    Alle blokjes worden gereinigd in een ontvetterbak en vervolgens krijgen ze nog een ultrasoonbad. Daarnaast krijgen ze minimaal nieuwe lagers/pakkingen/zuigerveren. Sommige blokjes hebben meer nieuwe onderdelen nodig en zijn ook iets duurder.

    Ik heb er een aantal te koop staan (Marktplaats) maar heb er ook nog een aantal liggen die nog niet klaar zijn.
    Er zijn foto’s beschikbaar zodat je de zekerheid hebt dat alles wat beweerd wordt ook écht gedaan is.

    Revisie van je eigen blok is mogelijk, de kosten hievan zijn als volgt:
    -volledige revisie van blok dus lagers/pakkingen/zuigerveren/borgveren kop vlakken, carter vlakken en cilinder honen inclusief materiaalkosten vanaf €70. (kosten van evt. nieuwe condensator of contactpunten komen hier bij)
    -gedeeltelijke revisie van blok dus alleen cilinder honen, kop vlakken, nieuwe voet- en koppakkking, nieuwe zuigerveren vanaf €35.

    Op verzoek kan ik het blok op een testframe monteren en een filmpje maken waarbij het blok loopt.
    Compressie kan ook gemeten worden.

    Voor meer info neem a.u.b. contact met mij op.

    Foto’s volgen…

    #260169

    Anoniem










    #260172

    vespa rider
    Bijdrager
    Berichten: 396

    Op welke manier vlak je de cilinderkop en het carter als ik vragen mag?

    #260173

    Anoniem

    vespa rider :
    Op welke manier vlak je de cilinderkop en het carter als ik vragen mag?

    Middels schuurpapier en een harde pad waardoor je een vlak resultaat krijgt.
    Meestal hoeft er maar een klein beetje van de kop af en iets meer van het carter.
    Met de goede techniek krijg je nagenoeg perfect vlak en is de kans op lekkages heel klein.
    Daarnaast gebruik ik naast de normale pakking ook altijd wat vloeibare pakken rondom zodat er zeker geen lekkages zijn bij het carter.

    #260174

    vespa rider
    Bijdrager
    Berichten: 396

    rickie1818 :

    vespa rider :
    Op welke manier vlak je de cilinderkop en het carter als ik vragen mag?

    Middels schuurpapier en een harde pad waardoor je een vlak resultaat krijgt.
    Meestal hoeft er maar een klein beetje van de kop af en iets meer van het carter.
    Met de goede techniek krijg je nagenoeg perfect vlak en is de kans op lekkages heel klein.
    Daarnaast gebruik ik naast de normale pakking ook altijd wat vloeibare pakken rondom zodat er zeker geen lekkages zijn bij het carter.

    Klinkt goed! Tnx voor de info, ik was even benieuwd naar de methode.

    #260175

    Anoniem

    Ja stelt niet zoveel voor, zorg wel bij het opschuren van het carter dat je alleen het vlakke stuk schuurt en niet de hoger liggende gedeeltes 😉

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.