TK: Cilinders Athena 43, DREvo's, tuned bromkruk

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Cilinders Athena 43, DREvo's, tuned bromkruk

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Ralf 2 years, 11 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #809959

    Javad
    Topic starter
    Berichten: 1834

    Hierbij een Athena 70cc en DR Evo’s te koop
    De Athena is een niet klemmende versie dus moeilijk te vinden en gaat met pijn in mijn hart de deur uit. Hij heeft een licht veegje in de wand maar niet voelbaar. De boosters zijn al doorgeprikt.
    Prima mee te rijden. Er zit geen zuiger bij, Richtprijs 80,-
    De DR cilinders zijn allemaal in goede staat. Van één is de flens afgebroken en opnieuw goed gelast, je kan er een koe aan hangen, dit gaat nooit weer stuk. Wel even het buisje inkorten. Verder in prima staat, heel weinig mee gereden.Richtprijs 60,-
    Van een andere is de uitlaatpoort getuned maar niet overdreven, 1 mm naar links, rechts en boven. Klein krasje naast de poort maar nooit last van gehad tijdens het rijden. Richtprijs 50,- De derde DR is gewoon in goede staat, niks raars aan. Richtprijs 60,- Ik heb er één zuiger bij met een licht krasje, bijna niet voelbaar met je nagel. Inclusief bij de eerste die een DR cilinder koopt en er een zuiger bij wil.  Ook nog een licht getunede bromkruk in goede staat. Richtprijs 15,-
    Voor foto’s even pmmen want ik krijg ze niet geupload, de site doet moeilijk.
    Groeten Javad

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #809961

    Ralf
    Bijdrager
    Berichten: 114

    Hallo Javad,

    Welk merk krukas heb je te koop ? Heb daar evt wel belang bij.

    Groeten Ralf

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.