TK: 2x Italjet Pack met kickstart en vario

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: 2x Italjet Pack met kickstart en vario

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Liran Deurne 5 years, 7 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #774847

    ciaohoefplan
    Topic starter
    Berichten: 14

    Hallo Vespa-verzamelaars, fanaten, liefhebbers en alle anderen!

    Hierbij bied ik te koop aan: twee Italjet Pack’s welke zoals jullie waarschijnlijk wel weten, voorzien zijn van de bekende Vespa blokjes en zelfs met de ietwat bijzondere kickstart en vario opties.

    De Pack’s zijn allebei het model 3. De ene is compleet en heeft Italiaanse papieren erbij, de ander heeft geen papieren en mist de zijkappen, de uitlaat en de aluminium-strips. De framenummers zijn duidelijk zichtbaar en keuring is dus ook geen enkel probleem.

    Packs zijn in redelijke tot goede staat en zijn lopend weggezet. Verder zit er amper roest of iets dergelijks aan. Met een beetje aandacht zijn hier echt hele mooie collector-items van te maken of gewoon prachtige toerbrommertjes om veel bekijks mee te trekken.

    Samen mogen ze weg voor 1250 euro en los voor 800 en 600 euro. Dit zijn hoge prijzen dat weer ik, wanneer je op marktplaats of andere websites kijkt worden er vergelijkbare prijzen gevraagd maar dan voor de modellen zonder vario en kickstart. Eventueel valt er nog wel wat met de prijzen te doen en ik sta ook open voor een mooi inruil aanbod maar dan moet het wel echt iets zijn wat de moeite waard is.

    Wanneer iemand interesse heeft in deze twee packs samen of één losse pack dan hoor ik dat graag. Je zult er nu maar zeker over een aantal jaar echt een collectors item aan hebben.

    Bij interesse of vragen hoor ik graag van jullie!!

    #774855

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Zou je je foto’s nog een keer kunnen uploaden? tijdens het uploaden heb je denk ik te snel op ‘ok’ gedrukt waardoor ze er nog niet staan.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #777481

    Liran Deurne
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Is dit nog beschikbaar en wat kost dit om te schouwen ?

    #777492

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn maar het keuren etc kost je maximaal 150 euro, ik dacht zelfs dat het goedkoper is geworden maar het is al even geleden dat ik voor het laatst een brommer op kenteken heb laten zetten.

    #777495

    Liran Deurne
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Dankje voor je bericht. Mocht iemand er een te koop weten houd ik mij aanbevolen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.