TK: 2x 43mm cilinder in redelijke staat.

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: 2x 43mm cilinder in redelijke staat.

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 5 years, 3 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker

Wilk1985
    Topic starter

Polini 43mm Cilinder + Nieuwe zuiger.

Ik heb deze cilinder nieuw als kit gekocht in 2011, maar tijdens het inrijden kreeg ik meteen al een warmloper. Nadat ik de schuifmaat erbij had gepakt kwam ik erachter dat de zuiger vrijwel geen speling had ten opzichte van de cilinder, daarna heb ik hem op de plank gelegd.

Daar heeft hij de afgelopen 5 jaar gelegen, ik heb er wel al een nieuwe zuiger voor geregeld maar denk niet dat ik er nog mee ga rijden dus hij mag de verkoop in. Cilinder is dus nog zo goed als nieuw, maar heeft wel een veegje.

Bij Polini cilinders is het gebruikelijk dat ze krom uit de doos komen, deze is al gevlakt voor optimale aansluiting op de cilinderkop ;).

Vraagprijs is 50 euro exclusief verzenden, dan krijg je er dus de zuiger bij die ik erbij kreeg EN een hele nieuwe Polini p10 zuiger inclusief veren etc bij. Ik verzend deze cilinder liever niet, afhalen heeft de voorkeur.

Babi Pangang 43mm cilinder+ zuiger

Dit is de cilinder die ik destijds heb gebruikt om het complete Chinese blok op te bouwen. Voor meer info over dit blokje zie:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=33466&d=200

Als je deze link aanklikt vindt je ook zeer veel info over deze cilinder.
    Ter zake nu, deze cilinder is dus gewoon in orde. Veel power bij lage toeren, erg fijne cilinder voor wie gewoon wat meer trekkracht wil hebben. Voor een hoge top hoef je het niet te doen, maar koppel heeft hij zeker.

Verder is het natuurlijk gaaf dat deze cilinder verder nergens te koop is, ik ben ze in ieder geval nooit tegengekomen en ik vraag me af of er uberhaupt een tweede in NL is. Zie foto’s:

De cilinder is gevlakt voor maximale afdichting met de cilinderkop.

Ik heb er ongeveer 100 kilometer mee gereden bij elkaar, cilinder is dus niet meer nieuw en heeft een paar kleine plekjes. Cilinder + zuiger mogen weg voor 45 euro. ik verzend deze cilinder liever niet, afhalen heeft de voorkeur.

Verder heb ik nog een hoop klein spul te koop, zie hiervoor mijn aparte verkooptopic voor klein spul:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=37402

Wilk1985
    Topic starter

Kickerdekick, voor 75 euro mogen ze samen weg, een bod wordt ook geaccepteerd!

Verzenden is opzich wel mogelijk, maar heeft zoals gezegd niet de voorkeur aangezien het gebruikte cilinders zijn.

Flippo
    Donateur

Dan wil ik graag een balletje van 65 incl. opgooien

Wilk1985
    Topic starter

Leuk openingsbod, ik kijk het nog even aan :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.