This topic contains 338 reacties, has 45 deelnemers, and was last updated by TimoO_ 16 years, 7 months geleden.
-
Gebruiker
-
2 september 2007 om 22:39 #450318
RebelA. Die fabrizi cilinder vind je toch niet los
je moet de complete kit kopen kost je minimaal 600 die 2 die ik ken.B. Die kit zal echt wel gaan hoor als je het zo bekijkt maar niemand kan je dit bevestigen dus ga er maar niet over discuseren loopt toch op niks uit.
Verder vind ik die 46.5 malossi niet geweldig van wat ik hoor en gezien heb.
Vind de athena stuk beter uitzien qua poorten.En die fabrizi uitlaat zal het echt wel goed doen hoor op een mooie 70cc of leuke 80
en KWAFO
als je vind dat je kits compleet moet hebben waarom heb je dan geen proma intruder uitlaat?2 september 2007 om 23:08 #450319Poorten poorten … daar kan je toch niet op afgaan :con
De malossi heeft ook 100den poorten maar of dit nou snel te noemen is.
Je weet wel dat die malossi 46,5 iets van 6 pk heeft de athena 46mm weet niet wat daarvoor staat ?
Op ciao cross zijn ze nog steeds goed te spreken over de pinasco 46mm , maar ik denk dat de athena ook gewoon een leuk en rap ding is.
2 september 2007 om 23:18 #450321wat een gedoe toch allemaal om 1 cilinder! alsk jou was ging ik voor de athena 80cc
de 70cc is ook een top cilinder! dus waarom de 80 niet? gewoon de cilinder kopen die JOU het beste lijkt en monteren en rijden.bij deze vindtk ook dat de discusie over 80 malossi of ahtena gesloten kan worden;)
Edit by hans: idd speculaties kan je niet op afgaan harde feiten zijn er niet dus discussie sluiten is goed
3 september 2007 om 19:09 #450340we zullen maar stoppen over deze discussie en verder gaan over de brommer zelf.
hij leeft en hoe! er zat nog een 84 sproeier in, die heb ik erin laten zitten en hij rijd er erg goed mee, heb nog heel weinig gereden dus kan dit niet echt 100% zeggen. maar wat een geluid uit de carburateur! erg gaaf!
zit een hoop power in. en dat de evolution slecht af te stellen is blijkt ook maar weer een fabeltje!3 september 2007 om 19:30 #450341Volgens Fredzz was de sproeier nog te klein om goed te lopen.Maar ik ben er nooit mee bezig geweest,dus kan ik het niet bevestigen.Proberen maar zou ik zeggen.
3 september 2007 om 19:35 #450342timschilders :
we zullen maar stoppen over deze discussie en verder gaan over de brommer zelf.hij leeft en hoe! er zat nog een 84 sproeier in, die heb ik erin laten zitten en hij rijd er erg goed mee, heb nog heel weinig gereden dus kan dit niet echt 100% zeggen. maar wat een geluid uit de carburateur! erg gaaf!
zit een hoop power in. en dat de evolution slecht af te stellen is blijkt ook maar weer een fabeltje!Hoe weet je dan dat hij goed afgesteld is:pest
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno3 september 2007 om 20:06 #450343ArvidW :
timschilders :
we zullen maar stoppen over deze discussie en verder gaan over de brommer zelf.hij leeft en hoe! er zat nog een 84 sproeier in, die heb ik erin laten zitten en hij rijd er erg goed mee, heb nog heel weinig gereden dus kan dit niet echt 100% zeggen. maar wat een geluid uit de carburateur! erg gaaf!
zit een hoop power in. en dat de evolution slecht af te stellen is blijkt ook maar weer een fabeltje!Hoe weet je dan dat hij goed afgesteld is:pest
ja wat staat eronder! 100% kan ik het niet zeggen! ff verder lezen.
en als je een klein beetje gereden hebt kun je wel zeggen of het goed zit met de sproeier, als je dat niet kan ben je achterlijk
3 september 2007 om 20:44 #450345Dat valt meestal tegen helemaal met die 19mm , op top klinkt het wel goed maar het kan veel te klein of te groot zijn.
Ben benieuwd , er hoort gewoon een dikke beuk cilinder op!
3 september 2007 om 20:45 #450346luchtschroef, gasnaald, vario? kan niet dat dit allemaal in één keer goed zit.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.