tim’s evolution fabrizi ciao

Home Forums Perso’s Projecten tim’s evolution fabrizi ciao

This topic contains 338 reacties, has 45 deelnemers, and was last updated by TimoO_ 16 years, 7 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 331 tot 339 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
  • #450318

    Rebel

    A. Die fabrizi cilinder vind je toch niet los
    je moet de complete kit kopen kost je minimaal 600 die 2 die ik ken.

    B. Die kit zal echt wel gaan hoor als je het zo bekijkt maar niemand kan je dit bevestigen dus ga er maar niet over discuseren loopt toch op niks uit.

    Verder vind ik die 46.5 malossi niet geweldig van wat ik hoor en gezien heb.
    Vind de athena stuk beter uitzien qua poorten.

    En die fabrizi uitlaat zal het echt wel goed doen hoor op een mooie 70cc of leuke 80

    en KWAFO
    als je vind dat je kits compleet moet hebben waarom heb je dan geen proma intruder uitlaat?

    #450319

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Poorten poorten … daar kan je toch niet op afgaan :con

    De malossi heeft ook 100den poorten maar of dit nou snel te noemen is.

    Je weet wel dat die malossi 46,5 iets van 6 pk heeft de athena 46mm weet niet wat daarvoor staat ?

    Op ciao cross zijn ze nog steeds goed te spreken over de pinasco 46mm , maar ik denk dat de athena ook gewoon een leuk en rap ding is.

    #450321

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    wat een gedoe toch allemaal om 1 cilinder! alsk jou was ging ik voor de athena 80cc
    de 70cc is ook een top cilinder! dus waarom de 80 niet? gewoon de cilinder kopen die JOU het beste lijkt en monteren en rijden.

    bij deze vindtk ook dat de discusie over 80 malossi of ahtena gesloten kan worden;)

    Edit by hans: idd speculaties kan je niet op afgaan harde feiten zijn er niet dus discussie sluiten is goed

    #450340

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    we zullen maar stoppen over deze discussie en verder gaan over de brommer zelf.

    hij leeft en hoe! er zat nog een 84 sproeier in, die heb ik erin laten zitten en hij rijd er erg goed mee, heb nog heel weinig gereden dus kan dit niet echt 100% zeggen. maar wat een geluid uit de carburateur! erg gaaf!
    zit een hoop power in. en dat de evolution slecht af te stellen is blijkt ook maar weer een fabeltje!

    #450341

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Volgens Fredzz was de sproeier nog te klein om goed te lopen.Maar ik ben er nooit mee bezig geweest,dus kan ik het niet bevestigen.Proberen maar zou ik zeggen.

    #450342

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    timschilders :
    we zullen maar stoppen over deze discussie en verder gaan over de brommer zelf.

    hij leeft en hoe! er zat nog een 84 sproeier in, die heb ik erin laten zitten en hij rijd er erg goed mee, heb nog heel weinig gereden dus kan dit niet echt 100% zeggen. maar wat een geluid uit de carburateur! erg gaaf!
    zit een hoop power in. en dat de evolution slecht af te stellen is blijkt ook maar weer een fabeltje!

    Hoe weet je dan dat hij goed afgesteld is:pest

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #450343

    timschilders
    Topic starter
    Berichten: 1016

    ArvidW :

    timschilders :
    we zullen maar stoppen over deze discussie en verder gaan over de brommer zelf.

    hij leeft en hoe! er zat nog een 84 sproeier in, die heb ik erin laten zitten en hij rijd er erg goed mee, heb nog heel weinig gereden dus kan dit niet echt 100% zeggen. maar wat een geluid uit de carburateur! erg gaaf!
    zit een hoop power in. en dat de evolution slecht af te stellen is blijkt ook maar weer een fabeltje!

    Hoe weet je dan dat hij goed afgesteld is:pest

    ja wat staat eronder! 100% kan ik het niet zeggen! ff verder lezen.

    en als je een klein beetje gereden hebt kun je wel zeggen of het goed zit met de sproeier, als je dat niet kan ben je achterlijk

    #450345

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Dat valt meestal tegen helemaal met die 19mm , op top klinkt het wel goed maar het kan veel te klein of te groot zijn.

    Ben benieuwd , er hoort gewoon een dikke beuk cilinder op!

    #450346

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    luchtschroef, gasnaald, vario? kan niet dat dit allemaal in één keer goed zit.

9 berichten aan het bekijken - 331 tot 339 (van in totaal 339)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.