Terug van weggeweest

Home Forums Perso’s Collecties Terug van weggeweest

This topic contains 11 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by mean-machine 3 years, 10 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
  • #796296

    Johanzz
    Topic starter
    Berichten: 119

    Hallo,

    Na jaren van afwezigheid heb ik weder een gilera aangeschaft, betreft een origineel exemplaar zonder kenteken.  Met aankoop bon, gilera gebruikers handleidinr originele sleutels en gereedschap setje nog compleet.

    Wellicht zijn er mensen die mij nog kennen van de blauwe evo citta. Ook verkocht aan iemand op dit forum.
    1338086320_6_-jQk
    Setup is nog wel te vinden ergens op dit forum.

    De nieuwste aankoop volgt hieronder

    20200426_104742
    20200426_104751
    20200426_104809

    Benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groet Johannes

    #796297

    Johanzz
    Topic starter
    Berichten: 119

    IMG-20200422-WA0040IMG-20200422-WA0044IMG-20200422-WA0042

    #796299

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Dat was nog in het gulden-tijdperk!

    #796301

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Welkom terug! En Elle Westra haha – supermooi. Bestaat nog steeds.

    Ga je hier gewoon mee rijden of heb je er andere plannen mee?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #796305

    Johanzz
    Topic starter
    Berichten: 119

    Deze blijft origineel. Als ik weer wat snels wil stap ik op de motor.  Al heb ik nog wel evo carters . Elektronisch ook.  Zou er zo onder kunnen

    #796309

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Is dit niet onze Kounavvel? Wat heb je eigenlik met de 41mm Polini LC kit gedaan die ik jou heb verkocht?
    Zat deze op de Citta toen je deze van de hand deed? Op de aankoopbon staat 1999. Is dit ook het bouwjaar van de Citta?

    #796310

    Johanzz
    Topic starter
    Berichten: 119

    De citta is van 1999 idd, en het is idd de kounavvel haha,  die LC kit is naar een forum lid gegaan in de stad. Incl alle extra’s die ik erbij had.

    #796314

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Welkom terug Johanzz Kounavvel :thumb

    Als je een keer een toertje mee wil rijden op de Citta dan heb je al snel een evo blokje nodig om een beetje mee te kunnen komen met de kop jongens, zal toch al wel aan een mooie snelle set-up gaan denken.
    Niks verplicht natuurlijk als je maar lol heb 😛

    Fijn dat je er weer bij bent 😎

    TICKLING BARN
    #796316

    Johanzz
    Topic starter
    Berichten: 119

    Ik wil als ik er één tegenkom nog wel een ciao bij hebben , wil die citta zo origineel mogelijk houden. Hij is nu op een enkel plekje na puntgaaf en letterlijk zoals hij uit de winkel kwam.  Heel gaaf  🙂  dan kan die ciao wel verbouwd worden.  Elektronische evo 19mm met 41mm poloni erop nog zgan.  Weet niet of ik nog vario’s heb. Ben inmiddels verhuisd en alles zwerft nog rond in dozen.

    #796339

    Daniello
    Bijdrager
    Berichten: 489

    Helemaal te gek zo’n compleet explaar. Nog net uit de goede oude Florijnen tijd 😎

    #797401

    Johanzz
    Topic starter
    Berichten: 119

    Is het trouwens handig dat zo’n ding streep 25 loopt bij de RDW?  Is er toevallig iemand in de buurt die nog wat originele schijven met zo’n v snaar heeft?   Voor ik een afspraak maak.

    #797405

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Deze blijft origineel. Als ik weer wat snels wil stap ik op de motor. Al heb ik nog wel evo carters . Elektronisch ook. Zou er zo onder kunnen


    Ik weet niet of je dat vol gaat houden?

    Mijn Ciao is een stuk leuker rijden geworden nu er een beetje meer snelheid in zit.
    Ergens heen rijden verder dan het volgende dorp is er nu ook goed mee mogelijk.
    Afgelopen weken gereden naar Eindhoven, Woerden, Zwolle en Winterswijk.
    Met 40 km/h zouden die afstanden geen feestje zijn geworden.
    Nee, het is nog steeds niet een echte racer, maar wel iets extra vaart erin!

    Ook heb ik een Honda Blackbird en een Yamaha FZ750 beide (ver) over de 100pk.
    Aanmerkelijk meer power, maar toch is rijden op brommertje wel leuk!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.