Svennoow’s Citta

Home Forums Perso’s Projecten Svennoow’s Citta

This topic contains 56 reacties, has 25 deelnemers, and was last updated by Svennoow 10 years, 4 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
  • #454099

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Zal wel door de afstelling komen. Zie je ook aan de 1,4 kW met eigen setup wat wil zeggen dat die gewoon goed was afgestelt met z’n eige uitlaat…

    #454100

    Svennoow
    Topic starter
    Berichten: 378

    Het schijnt ook een uitlaat te zijn die wel de nodige cc’tjes nodig heeft. En laat het nou zo zijn dat ik er 72 heb…

    #454107

    Bartusman
    Bijdrager
    Berichten: 172

    + een dikke inlaat + een vario. Niet te vergelijken, ben benieuwd.

    #454109

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Op mijn polini deed hij het erg goed bij de (1e)test, en het geluid vond ik erg mooi.

    #461744

    Svennoow
    Topic starter
    Berichten: 378

    Zo….. nadat de Citta bijna een jaar stil heeft gestaan ff de veranderingen opsommen;
    -90mm schijven;
    -Cp vervanger;
    -Polini 42 alu verkocht;
    -Elektronisch standaard blok voor mn SI;
    -Summit verkocht;
    -Nieuwe achterband(oude was versleten);
    -Cilinder kapot;
    -Nieuwe cilinder gekocht nogsteeds de 46mm Pinasco.

    De nieuwe cilinder ligt op dit moment bij Richard(Ripe) waar die getuned wordt net als die oude.

    Verder heb ik nog wel plannen om voor de zomertourtjes malossi of cif vertanding erin te zetten en mn varionaaf te reviseren zodat die weer helemaal vers is voor de tourtjes.

    #461747

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Oei weer een update van sven 🙂 Mooi dat je nog in leven bent.

    #461749

    Svennoow
    Topic starter
    Berichten: 378

    Haha inderdaad, ik zit nu nog in mn eerste jaar van mn studie. Dat kost veel tijd en energie ook is in de winter rijden op de brommer niet echt super.
    Maar met het mooie weer begon het weer te kriebelen en heb ik em toch maar ff een opknapbeurtje gegeven :lol

    #493422

    Svennoow
    Topic starter
    Berichten: 378

    Zo! Ondertussen zijn we 3,5 jaar verder en heb ik ondertussen mijn studie afgerond en ben ik 23 geworden. Mijn Citta, die ik nu 7 jaar bezit en al meer dan 2,5 jaar vers gepoedercoat in onderdelen ligt weg te kwijnen in de garage, ga ik deze en komende weken eens in elkaar zetten! Eindelijk de tijd gevonden om er eens serieus mee aan de slag te gaan 😀

    Omdat het al een tijdje geleden is dat ik aan mn citta gesleuteld heb zal ik waarschijnlijk wel wat how to’s door gaan spitten of wat hulp vragen. Ook ben ik misschien wel van plan om weer eens mee te rijden in een zomers tourtje, dat was een aantal jaar geleden erg gezellig!

    Ik ben zodoende ook op zoek naar iemand die mijn carters kan tunen voor een 43DR cilinder, suggesties zijn welkom! (voor dit soort werk schakel ik toch liever iemand in met de nodige ervaring)

    Ik vind het erg leuk dat het forum nog steeds bestaat en aardig levendig is! Respect voor alle mods, oprichters en enthousiaste mensen die dit mogelijk maken 🙂

    #493423

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Heyyy, weer een oud gediende die terug komt. Goed bezig! Benieuwd naar wat je er van gaat maken 😉

    #493266

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Svennoow :
    dat was een aantal jaar geleden erg gezellig!

    En dat was altijd geheel wederzijds dus hoop je gauw weer eens aan de start te zien:thumb
    En misschien kan je ook wel een bewerkt carter hier via de site scoren voor een zacht prijsje.

    #493424

    Svennoow
    Topic starter
    Berichten: 378

    docs911 :
    Heyyy, weer een oud gediende die terug komt. Goed bezig! Benieuwd naar wat je er van gaat maken 😉

    Hey Docs! Leuk om te zien dat jij ook nog actief bent op het forum. Die uitlaattests bij jou waren altijd super gezellig met goeie BBQ erbij. Organiseer je die nog steeds elk jaar?
    Zal zo ff een foto posten hoe mijn Citta er nu bij ligt 🙂

    @ Andree: Jij ook nog steeds actief, hoe is het met jou? 🙂 We hebben inderdaad een hoop lol gehad op de meetings en tourtjes 😀 Kan me nog wel herinneren dat je me bij de laatste bbq bij Docs nog een dikke zak mee had gegeven, daar heb ik zeker van genoten man. Of dat je moeder mij de laatste kilometers tijdens de VCT in de stromende regen naar Batty had gebracht! Dank daarvoor 😛

    Leven Tonni, Hans en Thomas eigenlijk nog?

    #493256

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Svennoow :
    @ Andree: Jij ook nog steeds actief, hoe is het met jou?

    Gaat prima hier en heb nog steeds veel toer spirit en zit dus alweer met smart op toer seisoen 2014 te wachten:thumb
    Meeste members zijn nog wel actief alleen is de post dichtheid wel wat af genomen vind ik persoonlijk.
    Maar toertjes zijn altijd nog wel goed gevuld met een leuk clubje rijders en das het belangrijkst:thumb

12 berichten aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.