Superbravo voorvork op een ciao

Home Forums Techniek Framedelen Superbravo voorvork op een ciao

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by niemand 3 years geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #808682

    Sime
    Topic starter
    Berichten: 27

    Goedemiddag,
    Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met een superbravo voorvork op een vespa ciao mix passend te  maken. Ik ben vooral benieuwd of ik geen aanpassingen aan het frame hoef te maken.

    Mvg Sime Dingemans

    Sime
    #808686

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik had ooit, lang lang geleden een Bravo vork in mijn Ciao. Wat ik me kan herinneren is dat ik de balhoofdlagers aangepast heb. Aan het frame heb ik destijds niets gedaan.
    Vanwaar de vraag? Volgens mij is een Citta vork makkelijker passend te maken. Maar dan moet je wel wat aan je frame veranderen…
    Ergens in m’n achterhoofd is eens blijven hangen dat het oude model Bravo vork (oldtimer) wél gewoon past in een Ciao frame. Maar daar zou je je voor de zekerheid wat meer in moeten verdiepen, naast het feit dat je zo’n vork niet snel zal vinden.

    #808688

    Sime
    Topic starter
    Berichten: 27

    Ik ben op marktplaats een superbravo tegen gekomen waarvan ik het frame voor 50 euro kan kopen(zonder kenteken). Ik heb recent een citta voorvork gekocht maar deze is helaas in een slechte staat. en deze leek me wel wat omdat deze zeer compleet is.
    superbravo
    Met vriendelijke groet Sime

    Sime
    #808756

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    Ik zou het niet doen en eerder voor een citta vork opteren.
    Een bravo vork is maar een gammel geval. Ik heb in mijn bravo ook een si of citta vork gemonteerd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.