Super Bravo in opbouw

Home Forums Perso’s Projecten Super Bravo in opbouw

This topic contains 23 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by JT 4 days geleden.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
  • #800701

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6783

    Die kleurencombo is echt goed gelukt al 👌🏻. Keep them updates coming 😎

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #800715

    andrews de meijer
    Bijdrager
    Berichten: 5

    mooie bravo zo ..
    Ga je hem op brom of snor kenteken laten zetten?

    mocht je later nog onderdelen zoeken.
    ik heb meerdere bravo’s staan,mooi dat je een zadel hebt gevonden .. goede superbravo zadels vind je niet snel. Vaak zijn ze doorgeroest of de bekleding kapot. Ik heb er 1 opnieuw laten bekleden voor 1 van mijn bravo’s
    1239471C-F6DD-4854-8FF9-21FF8DBDD71D

    #800765

    marrr_1
    Topic starter
    Berichten: 24

    Ik heb een redelijk net Avanti zadel kunnen kopen. Wellicht dat ik hem nog ooit opnieuw laat bekleden, alleen dat zit er nu niet in.

    IMG_8479IMG_8480IMG_8481IMG_8482De uitlaat gaat er na de keuring meteen weer vanaf.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 days geleden door marrr_1.
    #800791

    JT
    Bijdrager
    Berichten: 35

    Hij is mooi gelukt ook met deze uitlaat 😅

    #800866

    marrr_1
    Topic starter
    Berichten: 24

    Thanks!

    Gisteren RDW keuring gehad. Netjes gemeld bij het loket en de Betriebserlaubnis afgegeven. Mevrouw voerde wat gegevens in en toen mocht ik met de brommer de keuringhal in.

    De keurmeester heeft enkele dingen opgemeten en opgeschreven waaronder:
    Het nummer op de carterhelft
    Wielbasis opgemeten en de afstand gemeten vanaf de koppeling naar het achterwiel.

    Verder vroeg hij nog of er een KM-teller op zat, deze had ik er van te voren al uitgehaald omdat ik al gelezen had dat die moest werken (Dit heb ik momenteel nog niet werkend).

    Na het opmeten en opschrijven van o.a. het bouwjaar en andere gegevens die niet terug te vinden waren op de Betriebserlaubnis moest de brommer alleen nog gewogen worden..

    Na het wegen voor de grap maar gevraagd of hij toch op de testbank mocht en klokte op een nette snelheid van 19 km/u af!

    Al en al was de keuring meer een formaliteit dan een ‘keuring’. Dit scheelt aanzienlijk als je de juiste papieren bezit!!

    p.s. heel erg zonde dat je de oude originele papieren van de brommer niet mag behouden (Dit omdat er anders een Duits en een Nederlands kentekenbewijs rondgaat)

    • Deze reactie is gewijzigd 5 days, 23 hours geleden door marrr_1.
    #800871

    Andrews de Meijer
    Bijdrager
    Berichten: 25

    wat was je nu nog kwijt qua kosten?
    scheelt dat nog als er buitenslands papierwerk bij zit?

    #800883

    marrr_1
    Topic starter
    Berichten: 24

    Kosten zijn 102,10. En ja het scheelt aanzienlijk als je de papieren erbij hebt. In mijn geval ging het om een “Mofa” met een max. snelheid van 25 km/h, dus je kunt hem mits je de papieren hebt op blauw kenteken laten zetten.

    Mocht het om een ‘Moped’ gaan en wil je deze om laten keuren ben je als het goed is rond de 150 euro kwijt, want dan moeten ze de brommer ook technisch helemaal gaan keuren. In mijn geval hoefde dat niet.

    #800901

    marrr_1
    Topic starter
    Berichten: 24

    Snelle organisatie is de RDW, vandaag al het pasje in de bus :mrgreen:

    #800908

    JT
    Bijdrager
    Berichten: 35

    Gefeliciteerd, dan kun je mooi beetje verkoeling zoeken met een stukje rijden 👍

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.