Standaard snor/brom Hofstadtour 21 juli 2019 !Touristische Editie!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Standaard snor/brom Hofstadtour 21 juli 2019 !Touristische Editie!

This topic contains 22 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 4 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #786168

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Avond allemaal,

    Het is weer tijd voor een tour die ideaal past bij de wensen van onder andere de oldtimerliefhebbers! We gaan een stuk rijden door Den Haag, een stad waarin een heleboel te zien is, en zoals de topictitel al aangeeft gaan we ook een paar de brommers kort aan de kant zetten om een paar bijzonderheden van de stad te zien en een paar mooie foto’s te maken. Ik zal hier een kort praatje houden over wat er te zien is en dan gaan we weer verder.

    Het is dus een toertje bedoeld voor de originele brommers, maar er zijn geen eisen wat betreft leeftijd of uitvoering.

    Wat wel een harde eis is voor deelname is dat de motor standaard is, dus met een standaard uitlaat of Citypower, een standaard luchtfilter en zeker geen snelle lawaaiige setups.

    Dit om te verzekeren dat we een rustig en stil tourtje hebben met weinig tot geen pechgevallen en waarbij tijdens het rijden gewoon een gesprek gevoerd kan worden. Verder gaan we zoals gezegd een groot stuk door een drukke stad rijden, iedereen met gezond verstand weet dat dat geen goed idee is met een snelle brommer. Daar hebben we andere tourtjes voor.

    Het startpunt is dezelfde plek als we afgelopen jaren aanhielden met de oldtimertourtjes in deze regio, voor de deur van de Kwik-Fit in Poeldijk. Adres is Nieuweweg 15, 2685 AP Poeldijk. Hier is genoeg parkeerplek en een eventuele aanhanger kan blijven staan.

    We verzamelen om 12:00 uur en zullen vertrekken om 12:30 uur. We zijn rond 17:00 uur weer terug op de startlocatie.

    Er zijn aan deze tour geen kosten verbonden, we zullen wel 1 of 2x stoppen bij een terrasje voor een drankje of hapje en dit is uiteraard op eigen rekening.

    Net zoals bij voorgaande edities gaat de tour alleen door bij mooi weer, en dan bedoel ik ook gewoon echt mooi weer, als er een kans is dat er tussen buitjes door gereden moet worden wil ik er niet aan beginnen want dat doen we onze mooie glimmende spaakvelgjes niet aan.

    Voor een idee van voorgaande edities, zie ook:

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35143&n=last#bottom

    Dus heb je een oude Vespa brommer die niet opgevoerd is en heb je zin in een leuke dag touren? Meld je aan en rijd met ons!

    Deelnemerslijst:

    – Wilk1985
    – Guido
    – Jelle
    – Florian onder voorbehoud
    – Speedbuxy onder voorbehoud
    – Joor + Rika!
    – Bas + Michel
    – Richard + Elsa
    – El Citta?
    – Dino?

    Tot ziens op zondag 21 juli 2019!

    #786170

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Als ik tegen die tijd mijn Dizzy weer opgebouwd hebt en ik krijg het geregeld op het werk wil ik graag mee rijden!

    Het is nog een onder voorbehoudje

    #786172

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Ik kom!

    #786177

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Vervoer is voor mij op deze afstand een moeilijk verhaal. Maar als de mogelijkheid zich voordoet dan ben ik erbij.
    Tiff blokje onder de Citta en hij is fluister stil:thumb

    #786185

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Ik zal er zijn, hoogst waarschijnlijk met een c9 en anders pak ik de standaard citta…

    #787207

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 702

    Ik ga kijken dat ik er ook bij ben met de c9.
    valt voor mij in een papa weekend, dus moet even gaan schuiven☑️

    #787235

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    Als Jullie het niet erg vinden om niet sneller te rijden dan 30km/h doen Rika en ik ook mee

    #787244

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 702

    Ik ben er bij met 2 man, maat Michel met zijn standaard Citta💪🏻 loopt ook maar 35.

    #787678

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Mooi heren!

    @ Joor, zoals ik het de afgelopen edities heb gezien is 30 km/h genoeg hoor!

    Wellicht zijn er nog meer liefhebbers die zin hebben in een mooie rit? Nog een maand en een paar dagen dan gaan we! :thumb

    #788654

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Nog een paar dagen… Gaan er nog meer mee? Heb je hem ook gedeeld op cittalovers?

    #788655

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Ik wilde hem net zelf gaan kicken maar je was me voor :thumb

    Ik heb het niet op Facebook gedeeld, de insteek van deze tour was ook nooit om met een zo groot mogelijke groep te gaan rijden maar meer om juist de oldtimerliefhebbers en liefhebbers van origineel spul te bereiken. Als dat betekent dat we met een wat kleinere groep rijden is dat prima :thumb

    Mocht je zelf nog iemand weten met een standaard brommer die beschikbaar is kan je hem of haar natuurlijk altijd vragen.

    Het weer voor komende zondag ziet er in ieder geval goed uit, droog met 23 graden!

    #788720

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    Het wordt heerlijk weer morgen.
    Heeft iedereen er zin in?

    #788722

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Mn groene c9 heeft kuren, slaat af bij gas terug en bij stationair.

    Dit wil ik eerst oplossen, want dit rijd niet relaxed.

    Dus als dat in orde is dan heb ik zin in morgen…

    #788724

    Bas23
    Bijdrager
    Berichten: 702

    Had ik ook Jelle, effe carb eronder weg( klote klusje ik weet het) nieuwe bougie erin en deed weer, anders maar samen fietsen🤣

    1
    #788730

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Ik ben klaar, de Ciao is klaar, de route staat klaar en de tank is vol 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.