Sprocatti sprinter, schijfremmen, overbrenging, ect

Home Forums Perso’s Projecten Sprocatti sprinter, schijfremmen, overbrenging, ect

This topic contains 130 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 2 weeks, 3 days geleden.

11 berichten aan het bekijken - 121 tot 131 (van in totaal 131)
  • Gebruiker

zevenenergie
    Forum Goeroe

Wow goed gekozen :thumb
    Ik heb natuurlijk gelijk even gegoogeld.
    Programmeerbaar meen ik? En dat je een potmeter op je gas handel kan zetten voor de stand van het gas.
    En ook nog eens een redelijke prijs.
    Ik ben heel benieuwt naar je bevindingen.

Martino
    Bijdrager

Aah daar is hij dan, ik hoorde jou al hierover praten om te gebruiken voor je racer. Ik ben benieuwd wat dit Tsjechische bedrijfje kan leveren. Gezien ze een uitkomst bieden voor bijna alle soorten motorvoertuigen.

Crullie
    Donateur

Transponder er op nog en je kan tijdens de rit/race uitlezen ? of dat nog net niet ?
    Annyhow precieze instelling is mogelijk :thumb

TICKLING BARN
    1

Frankp
    Topic starter

Nieuw pretpakketje 😀

D350DAD9-4039-448C-AB66-FE86EEC9FD8D7BB532EE-62C4-41E3-8929-458281F40F8C33E8E7AC-2756-4E2D-939D-6A021E918A3BDF5DDBA5-CFBA-4E97-847C-5754851DAEE4

Martino
    Bijdrager

Kijk eens aan, je zelfbouwbrug is klaar. Hoe ga je dit in je Ciao frame passen?

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ik neem aan dat dit als versteviging in een ciao frame past en dat je het alleen hoeft vast  te lassen?
    Dat zou wel heel geniaal zijn. :thumb

Frankp
    Topic starter

Bijna klaar. wil rondom de zetting hebben dus zal nog wel het 1 en ander gelast moeten worden.

En nee ik kan hem er niet “in” zetten en dan aflassen. Ik vervang de platen(als je goed kijk zie je ook dat deze platen “hoger” zijn ivm minarelli overbrenging.
    Ik heb in het verleden al eens een complete achter kant(spatbord en zadel) van een ciao gedemonteerd en dat ging vrij makkelijk.
    Daarnaast weten jullie waarschijnlijk ook dat de plaat bij de tank niet gelast maar hardgesoldeerd is. Dit kan ik in theorie dus gewoon los branden. Maar dat is gewoon iets om te proberen.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Vast solderen kan stukje voor stukje. Dat los branden dat zal nog lastig worden, want dan moet je alles in een keer heet stoken.
    Ik ben benieuwt hoe het er uitkomt te zien, wanneer ga je het monteren Of ben je al bezig? 🙂

Frankp
    Topic starter

haha klopt maar als je het niet probeert lukt het sowieso niet 😛 Als het niet lukt kan ik altijd nog slijpen(hoewel ik daar totaal geen zin in heb).

Ben verder nog niet begonnen. Ciao ligt nog in de opslag dus moet ik eerst maar een keer ophalen.

Frankp
    Topic starter

even stof blazen, letterlijk en figuurlijk:

het heeft even geduurd maar hij ligt in onderdelen. nu eens kijken wanneer ik hem kan lassen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weeks, 3 days geleden door Frankp.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Wow , dat is bijzonder.:thumb
    leuk om te zien hoe het frame is opgebouwd zo, met die losse onderdelen weer los geslepen . Wat een werk moet dat geweest zijn.

Het lijkt wel of we op de research en development afdeling van piagio zijn.
    Jammer dat ik niet in de buurt woon, want dan kwam ik even kijken.

11 berichten aan het bekijken - 121 tot 131 (van in totaal 131)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.