SpeedyVespa’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten SpeedyVespa’s Perso

This topic contains 288 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by SpeedyVespa 9 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
  • #435837

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    Dino zijn mijn velgen niet spuiten!!:o

    #466407

    Anoniem

    gecondoleerd, is dat toevallig mijn oude cilinder? die 41 ipermatic?

    Nee, die cilinders die ik van jou heb die liggen hier nog op de plank en moet ik nog verder mee spelen. (blokje voor bewerken & flens lassen). Dit zijn overigens geen Ipermatics maar ”gewone” 41mm Malossi Bravetattoo’s.

    #466406

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    Dankje Tom!

    #491994

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Me imi cali blijft toch mooi haha, gecondoleerd.

    #455361

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Waarom verkoop je je blokje weer op marktplaats?

    Vind het een beetje zwak van je dat je niet de waarheid verteld met wat er hier op het forum staat πŸ˜‰

    Ik Citeer een gedeelte:

    Het is een 70 cc volgensmij, weet ik niet zeker, cilinder liep op andere blokje heel erg snel, zal op dit blokje wel een beest zijn!
    Of het blokje nu loopt, weet ik niet zeker, omdat ik vario heb, niet getest.
    Ik ga liever verder met me andere speedengine.”

    Volledige advertentie

    #457274

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    De se op de foto loopt WEL ik heb 2 speedengines he, zie post terug
    Die andere zit onder se citta en die wil niet lopen.

    #492306

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Zoo, jaja de BOXER LOOOPT πŸ˜€ Ja dat ding dat gerestaureerd werd… De oranje
    Toch weer een rijdend brommertje erbij!

    Maar ik wil nu eigenlijk een miniciao maken voorop circuit zandvoort.
    Hier komt dus een rv onder met 46,5 malo enz.
    Ja ik weet het maar ik verstevig em! Dat is gewoon grappig om lxjes eruit te rijden!

    Als je bij youtube intypt: italia a zandvoort vespa.

    Kan je me zien rijden op de groene ciao, bij afbeeldingen ook!

    Gr

    Edit: Kijk ongeveer 0:01 http://m.youtube.com/watch?v=73eoVUuMGgg
    Edit: Bij 2:45 zeggen ze Ja mooi ventje, die Dino ofzo. http://m.youtube.com/watch?v=S8eUDhlsO3w&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DS8eUDhlsO3w

    Toch blijft het leuk als oudere mensen met de zelfde hobby t waarderen!

    #492981

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Dat is wel grappig om te zien, maar wat een trage slakken zeg.. Is er een maximale snelheid van 25km/h ofzo:lol

    Lijkt mij wel vet om volgend jaar hier eens te knallen met een snel groepje:lol

    #492579

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    Florian@ Als me snelle blok klaar is, zullen wij dan is een race doen? puur fun:lol
    Gaaf dino, Ik citeer: lelijk ventje die dino:D Grapje, lagge man πŸ˜€

    #443524

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    @Florian! De datum is al weer bekend:thumb K maak wel een topic aan!
    Haha t ging zeker sloom alleen in t begin was ik wel aant douwen zoals 1e filmpje πŸ˜€

    @SpeedyVespa πŸ˜€

    #492916

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    Ik ben erbij! Zal de si weer uit de schuur trappen :thumb

    #463324

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Hier wven een foto hoe mijn citta erbij staat:thumb

    Let alleen niet op het stuurtje en op de achtercover

    #466562

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    Mijn nieuwe winterproject πŸ˜€

    Uiterlijk word vrij weinig gedaan, nieuwe slick banden, variosetje wil ik ervoor hebben, stuurschuim, nieuwe 240 schokbrekers en noem maar op, leuke brom word het dus.
    Set-up: bewerkte bromcarters,13/13 carb, 70 cc dr, proma badsnake.
    Ik hoop dan een top te hebben van dik 70 kmph.
    Er moet wat gebeuren, dus we gaan hem uit elkaar halen en alles schoonmaken met wasbenzine.

    Trapas door midden slijpen, nieuwe zijstandaard monteren, naja je snapt het wel.

    Citta, leuk ding om te zien, motorisch een ramp, hij loopt niet meer.
    Hiervoor ben ik nu een gecoate si brug aan opbouwen met een ZGAN speedengine.
    Dit bouw ik op, en alles word nieuw. Beste smak met geld maar dan heb je ook wat.

    Kijk nou, een Pack:D:D
    Ding begint steeds sneller te lopen, hoe het komt weet ik niet maar hij loopt zonder moeite 40 a 45
    geloof me best snel voor een pack.
    Had hem trouwns nog schoongemaakt vandaag, was hard nodig, heb vakantie dus gebruikte hem dagelijks, door het weiland, stukje bos, daar werd ie niet mooier op dus hem schoongemaakt.
    Waar ik me aan irriteer, als ik wil wegrijden, dan brult ie van de toeren, heel langzaam vooruit, dan schiet ie opeens heel onverwachts weg, beetje irritant aan het worden.
    V-snaar slipt, hoe kan ik hier een nieuwe voor regelen?
    desnoods grotere poulie, vind het wel geinig, hard optrekken voor zon klein ding.
    Maandag komt Daniel van het forum een nachtje slapen, moet zijn citta even fixen.
    Graag reactie, waardeer ik erg :bier

    Gr. Bas

    #466555

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Lekker bezig Bas! De winter is zeker geen excuus om minder met de brommers bezig te zijn dus succes!

    Wat voor slick banden ga je onder de Si zetten en waarom zou je de trapas doorslijpen? Die dingen zijn soms lastig te vinden hoor. Als het alleen om de trappers gaat kun je die ook voorzichtig doorslijpen maar meestal krijg je ze er wel af als je hamer maar groot genoeg is.

    #488046

    SpeedyVespa
    Topic starter
    Berichten: 1102

    Achja, zo blijf je lekker bezig toch? Zal binnenkort de SI naar me kamer tillen.
    Deze banden wil ik waarschijnlijk.
    http://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/framedelen/vespa-ciao-si-bravo-grillo-banden/16-inch-deestone-70-90-16-semi.html
    Mooie bandjes en niet teveel geld πŸ˜‰
    Die as, Tja, ik zal morgen nog is wat proberen, vrees het ergste.
    Had me halve duim al bijna verrot geslagen door dat kreng.. we zullen zien jos:thumb
    Ik denk altijd maar zo, ”Zit altijd tegen, met een vespa, enkele keren zit het mee”
    :thumbπŸ˜€

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 289)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.