Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

This topic contains 1,572 reacties, has 124 deelnemers, and was last updated by Edjuh 2 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
  • #467380

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Er komen ook almeer originele citta’s opgeduikt hier op het forum 😀

    Jelle met z’n petrolgroene crazy4
    Steven met z’n zwart met wit en rode streepjes eco 2e versie van de citta
    Jij nu met een funny:P
    En natuurlijk Mike met z’n eerste type rode cita:)

    Hij ziet er niet al te slecht uit op de foto trouwens, als je hem maar wel mooi oppoetst Andree!;)

    Maatje van me heeft trouwens ook 4 originele citta’s staan die ze ook echt opkoopt alleen al omdat ze echt origineel zijn:P

    #467381

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    New kid Citta bam jonguuh=)

    #467388

    OrangeCiao
    Donateur
    Berichten: 291

    mooi je sitta Andre rijd een stuk comfortabeler als een ciao de kleuren staan mij ook heel erg aan :thumb

    #467389

    Waarom?

    Geweldig, Andre op de Citta8)Zeker een mooi ding en ook een kleuren combi die je niet veel ziet:thumb Wel zou ik zeker met een si brug gaan rijden, blijft natuurlijk persoonlijk maar vind het een wereld van verschil. De Citta voelt gewoon meer brommer en ligt veel strakker in de bochten. Ophogen zou ik ook niet doen en het juist zo laag mogelijk houden, anders krijg je alsnog zo’n zwabberkont:D

    Zo, ik lekker ook een plaatje:D

    #457000

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Te gekke Citta Andree, ik ben benieuwd hoe hij je staat 🙂
    Dit had ik niet van je verwacht.

    De Si brug ligt idd veel beter in de bochten.
    Hij paste er bij mij zonder aanpassingen goed op, ik had ook wat hogere en dikkere Tomos veren.
    Ik heb nu weer een JMPB brugje vanwege de kortere overbrenging, is ook lekker stevig maar is iets gevoeliger in de bochten.

    Wat de lengte van beide bruggen betreft, ik vind het allebei mooi staan, ik heb geen voorkeur.

    Succes met je projectje en ik hoop snel eens met jou en je citta te kunnen touren.

    SI brug

    JMPB brug

    Beetje donkere foto’s maar zo kun je de lengte wel een beetje vergelijken.

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #456952

    MHR
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Persoonlijk ben ik niet zo te spreken over de hoek waar de veren onder staan met een Si brug. Deze liggen erg plat en zouden daarom veel harder slijten., en zodoende sneller de neiging hebben om te knakken.

    Maar dat is een mening, ik heb geen ervaring met een Si brug in een Citta…

    #467335

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ik vind juist de de veren door de SI brug, mooi in één lijn lopen met “de zadelpen” (dus optisch mooier)
    Mocht je jouw simo 3t eronder zetten zou ik zeker voor een SI brug gaan, die is er gewoon voor gemaakt…

    #456950

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Donders, Andre, goed bezig 😛 Eerst al een PX en nu ook nog een Citta’tje er bij. Mooi standaard kleurtje ook nog 8)

    #457036

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    Ik moest toch ff met mijn ogen knipperen, is dit nou wel speedbuxy’s perso, ik zie een citta aanwinst :P. Je had echt geen betere uitvoering kunnen uitkiezen, qua stickers en kleuren :thumb

    Een Si brug is echt een aanrader, die originele brugjes trekken al krom als je ernaar kijkt, laat staan er een simo setup onder hangt.
    Ik heb er zelf 30 cm veren onder, om wat beenruimte te geven. Lagere schokbrekers lijken mij beter rijden in de bocht, maar vanwege mijn lengte wil ik liever wat comfortabeler zitten.
    Foto om je een idee te geven staat in mijn perso 😛

    #457034

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Hey Andre, ik bedacht mij net, ik heb ook nog een fototje van recht van opzij.

    #457031

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    hahaha het lijkt hier wel “het grote laat je citta zien topic“…

    #457032

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Als hij nou niet genoeg afbeeldinge heeft, weet ik het ook niet meer 😛

    #467392

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Thx voor de reacties folks:thumb
    Ik ga hem morgen ophalen of bekijken dus morgen waarschijnlijk wel een paar foto,s uit eigen maak:thumb
    En qua voorbeelden heb ik nu idd wel genoeg:D
    En ik volg de wijze raden op en zal me na aanschaf van de citta even in een si brugje gaan verdiepen:thumb

    #467399

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    ik zou voor een jmpb brug gaan

    #467400

    erikbloemberg

    Frank80cc :
    ik zou voor een jmpb brug gaan

    +1:thumb

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,573)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.