Snelgas

Home Forums Techniek Opvoeren Snelgas

This topic contains 22 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 19 years, 5 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #188677

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    mijn snelgas zit op een 13/13..en da heeft zeker wel nut…je gasreactie is gewoon veel en veel sneller… en of je nou een grote of kleine gasschuif hebt snelgas is gewoon relax…
    foto;s komen vrijdag avond

    #188681

    VespaBooiiY
    Bijdrager
    Berichten: 46

    met snelgas op eeen 13/13 worden je prestaties niet beter als ik met hetzelfde blok als jou zou rijden zoude we tog evenhard optrekken op een 1313 heeft het miss wel nut jah maar het is onzin als je dat doet mahjah je meot het maar zelf weten allemaal ik bemoei me niet meer met deze topic,
    laterrs

    #188684

    Raal
    Bijdrager
    Berichten: 144

    VespaBooiiY :
    met snelgas op eeen 13/13 worden je prestaties niet beter als ik met hetzelfde blok als jou zou rijden zoude we tog evenhard optrekken op een 1313 heeft het miss wel nut jah maar het is onzin als je dat doet mahjah je meot het maar zelf weten allemaal ik bemoei me niet meer met deze topic,
    laterrs

    dan doe dat ook want snelgas is ram fijn op een 13/13 carb

    #188690

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    juist!.. het is gewoon relaxt snelgas..ik heb het zelf ook;) morgen komen de foto’s..

    #188692

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    mn foto’s staan erop! ook mn snelgas…als je all mn foto;s wil zien moet je ff kijken op mn perso van scooterfreaks want hier kunne ze niet allemaal op… http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=29711

    #188693

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    leuk, alleen lijkt me minder leuk rijden want je kunt d8 ik niet zomaar even 45 of net 50 rijden en je ciao, wel leuk opzich maar waarom je kappen 2 gaten erin ? lijkt btje raar vind ik

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #188694

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    die kappen worden vanavond afgemaakt..die kap aan de andere kant is nog niet gespoten daarom staat die niet op de foto…in die gaten komt gaas..netzoals boven mn cilinder in het voeteplankje;)

    #188695

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    kun je in vervolg je EDIT knop gebruiken, 2 posts op dezelfde minuut is onnodig

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.