Sluis tot strand tour 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2012

This topic contains 263 reacties, has 39 deelnemers, and was last updated by Mike 11 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 264)
  • Gebruiker
  • #519984

    El Citta
    Donateur
    Berichten: 824

    Hier de volgende afhaker. Niets te maken met regen maar kan simpelweg niet. Erg jammer want volgens mij is dit een hele mooie! Hoop dat jullie het treffen met een mooi zonnetje mannen:thumb Alvast veel plezier!!

    #519991

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    DR-flenny :
    een beetje regen deins je niet voor terug hoop ik?

    Als ik mijn eerlijke mening geef vind ik het hele allround weer van de laaste tijd zonde van z,on mooi toer.
    Want een strand toer met 9 graden klopt toch iets niet aan:D:|

    #520020

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    ach na regen komt zonneschijn 😉

    vind het alleen jammer van de afhakers :O was al sinds vorig jaar bekend..

    #519785

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    DR-flenny :
    ach na regen komt zonneschijn 😉

    Ik ben daar minder positief in (ik doe toeren namelijk nog steeds voor m,n plezier) en gezien ik ook nog steeds een beste stok achter de deur heb qua ingenomen kenteken geef ik ook geen 100% zekerheid of ik kom.
    Want fietsen doet m,n broer (vervoer) ook niet snel in 9graden en kans op regen.

    #521771

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Met een paar druppels op de voorspelling zijn Spulleke, ikzelf en waarschijnlijk Jefferd en Jordy er gewoon bij.
    Danny mischien ook nog, 5 man dus:thumb
    Afgelopen weekend zou ook vies weer worden waardoor de 11-steden niet door ging,was vanwege de lage temp maargoed:con hier in Limburg scheen de zon en is er geen spatje gevallen, en in Hoenderloo waar ik het hele weekend zat zijn een paar druppels gevallen en ook vooral zon.
    Afgelopen jaar hebben we ook meerdere tourtjes gereden waarbij regen voorspeld werd, toen viel dat ook vaak best mee.
    Ik zeg dus nu al, GAAN:thumb

    #522956

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Met avanti eens. gewoon gaan. dat last minute afhaak gedoe komt steeds vaker voor. jammer is dat.
    Lijkt wel een rare trend die steeds vaker voorkomt.

    Zon is altijd beter maar deins echt niet terug voor 1mm in de voorspelling.

    Mike
    #519974

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Precies, dat vind ik dus ook jammer.
    Ik neem gewoon vrij, als hij niet doorgaat houden wij een eigen tourtje;)

    #519975

    Spulleke!

    Ik vind ook dat we hem gewoon moeten rijden!
    Zoals een oude wijze man mij ooit vertelt heeft we zijn niet van suiker gemaakt:D:pest

    #519976

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Haha:P
    Was die oude wijze man toevallig je vader?:D
    Of Andree?:P

    #519977

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Mike :
    Lijkt wel een rare trend die steeds vaker voorkomt.

    Ik zie anders meer een trend ontwikkelen dat toeren iets is wat moet, en dat vind ik jammer.
    Want alsof 9 graden met kans op regen waardig weer is voor z,on mooi toertje als dit.
    Je hoort met lekker weer door de duinen en langs het strand te rijden, niet met 9graden en de handschoenen aan.

    En ik doel dus meer op die tempratuur dan op die kleine regen kans, want daar had ik me ook echt niet snel door laten tegen houden.(1mm is niks en regen blijft plaatselijk)
    Maar zolang de kachel nog beneden de 14 a 15 graden staat vind ik het niet toerwaardig weer.

    Maargoed ik zie wel even, maar acht de kans klein dat ik ga rijden met deze temp voorspelling.
    (dat doe ik maar 1x per jaar en das bij de nieuwjaars toer)

    #519801

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Ik ben hier wat betrefd ook simpel in.

    Als de kans op regen zeer groot is heb ik ook geen zin om eerst naar velsen te rijden om vervolgens in een ‘regenpak’ te gaan touren. 😀 Als het nu om de hoek was no problemo. :thumb

    Dan vind ik de temp weer wat minder intresant aangezien ik met 0 graden nog dagelijks naar mijn werk rijd op mn brum wen je daar wel aan. 😛

    Maar goed laten we nog even van het beste uitgaan.

    #519788

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    potverdomme!

    mijn evo wil maar niet goed lopen wil niet goed doorgaan en op kwart half gas fuckt hij me ook.

    dus ik net even de 42mm pinasco gepakt om eventjes op te schonen en na te kijken…
    ZIT ER GEWOON EEN SCHEUR IN HET HEMD.

    ik heb verder geen 42mm of meer cilindertjes liggen en ben nu helemaal aan het zoeken naar iemand in de buurt die misschien iets heb liggen wat ik kan gebruiken..

    dus een oproep.

    iemand uit de omgeving die een 43mm blokje o.d even ter beschikking heeft?
    waarvan hij/zij weet dat het goed loopt en het liefst elec is..??

    hoop snel iets te horen!

    #520051

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    komt goed, regelen we vanavond.

    ik kom trouwens zondag sowieso met koen,jamai en nog 2 anderen.

    Als de Limburgers en nog de rest van de aanmelders er dan ook braaf bij zijn hebben we een lekker stel te pakken:thumb

    Mike
    #519822

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @flenny
    Ik noem dat faith.
    Maargoed met dank aan m,n moeke die al vanaf 2009 bijhoud watvoor toertjes ik rijd en watvoor weer het toen was.
    (helaas vanaf 2011 pas met temp erbij)

    Maar in heel 2011 hebben wij geen 1 toer beneden de 15 graden gereden.(Behalve de nieuwjaars offcourse)
    Koudste toertje in 2011 was de midden nl toer op 3april ”mooi weer met veel zon en 15 graden staat erbij”
    Dus deze doordruk campange van Mike en Stephan gaat nergens over, want dit soort weer hebben wij altijd gemeden.

    Ik zeg dus ook gewoon overhevelen naar 22april:thumb
    Dan is het weer waarschijnlijk aanmerkelijk beter en dan kunnen de paar oude rotten die nu hebben afgezegd misshien ook weer mee.
    Want Max is 22april vast wel klaar met de paas brunch:D

    En keep it real zeg 9graden met een rijsnelheid van bv 60km maakt een gevoels temp van rond de 4 of 5 graden.
    Nou das geen toer weer, want in die temp ga je ook niet bqq of naar het strand of ect ect.
    Blijft iets wat we voor de fun zouden moeten doen en niet als opgave of must.

    En verzetten kan makkelijk, want is gewoon een dag rit op zondag en ook nog in pasen, dus niemand heeft er vrij voor hoeven nemen oid.
    Dus gewoon verzetten die hap, want er zijn ook al genoeg oude rotten die zich af gemeld hebben.

    Snap eigenlijks ook niet dat Mike en Stephan zo makkelijk iedereen even aan de kant schuiven.
    (ik houd bij iedere toer met iedereen rekening en als er maar 1 vaste rot afvalt baal ik al dik, dus dank voor de wederzijdse liefde homeys:thumb)

    #519824

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    het probleem is andre dat alles er al voor geregeld is.
    de spullen voor soep e.d zijn allemaal al in huis en de spullen die we ervoor nodig hebben al klaar.

    het maakt mij niet uit als het een beetje ‘koud’ is en zoals je zegt als je met 60 rijd krijg je een lage gevoelstemperatuur. dat komt mooi uit want dan gaan we eens een keertje wat rustiger touren.

    en zoals ook in het 11 steden tour topic door iemand was gezegd je kan het niet iedereen naar zijn zin maken.
    het is en blijft uiteindelijk een vrijwillig iets deelname is niet verplicht maar zou gezellig zijn.

    Tuurlijk is het jammer als er een oude rot in het vak afvalt maar in de showbizz staat de rest ook niet stil tot dat weer over is. Het klinkt misschien heel onaardig o.d maar ik bedoel het natuurlijk niet zo 😉

    en dat vrij nemen 🙂 ik heb dat dus wel gedaan omdat men de 15e een 2takt dag had en daar heb ik dus ook voor moeten verzetten en regelen.

    en nog 1 ding ^_^

    met koud weer geen rollerbank en weinig politie op de weg 😉

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 264)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.