Sluis tot strand tour 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2012

This topic contains 263 reacties, has 39 deelnemers, and was last updated by Mike 11 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 264)
  • Gebruiker
  • #519995

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Als het niet met bakken uit de lucht komt, ben ik er als ouwe rot wel gewoon bij hoor.
    Ps. Mike rij jij via Egmond of Heiloo? Ik zou mij graag aansluiten bij jullie groepje richting Velserbroek…

    #519957

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    DR-flenny :
    met koud weer geen rollerbank en weinig politie op de weg 😉

    En een stuk minder deelnemers, geen camera man en sowieso minder fun, want dat gaat het koude weer zeker tot gevolg hebben.
    En daarbij ik had niet eens kunnen komen, want mijn broer heeft namelijk totaal geen zin om de halve middag in 9graden door adam te gaan fietsen.
    En brengen en halen is totaal meer als 450km en das gewoon 30 a 40 euro aan peut.

    En zoiets geef je alleen uit als het het waard is, en dat is deze toer zeker:thumb maar je verkracht hem nu gewoon door hem in zulk weer te gaan rijden.
    Echt eeuwig zonde want je weet via de pm dat ik deze toer als aanwinst zag van onze toertjes.
    (sterker nog dat je hem zo vroeg aankondigde kwam zelfs door mij)

    En de rest wat je zegt vind ik wat omzin want 2dagen geleden bood je zelf nog nieuwe datums aan.

    #514145

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Jelle :
    Als het niet met bakken uit de lucht komt, ben ik er als ouwe rot wel gewoon bij hoor.
    Ps. Mike rij jij via Egmond of Heiloo? Ik zou mij graag aansluiten bij jullie groepje richting Velserbroek…

    Yep:thumb

    Mike
    #520097

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik haak in alle waarschijnlijkheid ook af, ik ben al 2,5 week een beetje semi-grieperig.
    Dagje goed, dagje slecht.

    Mocht het ineens toch nog veel beter worden dan neem ik aan dat last minute her-aanmelding wel mogelijk is?
    Anders ook geen probleem, blijf ik gewoon thuis.

    Ik vind het overigens ook erg jammer dat de temperaturen momenteel zo tegenvallen bij de beoogde toerdata.. Ik vind in de regen rijden zelfs nog niet eens zo erg mits de temperatuur redelijk is.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #521855

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4112

    tonni lasminute aanhakers zijn geen punt zolang deze op tijd op de start verschijnen ;)!

    #520693

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Slecht nieuws helaas.
    Danny krijgt zijn brommer niet op tijd af (ontsteking is er mee gekapt)
    Jordy heeft problemen met de aandrijving, en hij heeft geen poen.
    Jefferd gaat niet als Jordy ook niet gaat:P
    En dat maakt het voor Spulleke en mijzelf weer twijfelachtig om te gaan.

    Het dringt me nu ook pas goed door dat er bijna geen vaste tourders overblijven, Max, Citta89, Evert Andree, Tonni, toch jammer om die te moeten missen, word wel een heel klein groepje zo.
    Zo word dit ook geen echte waardige Sluis tot Strand tour meer maar meer een 13 in een dozijn Alkmaar tourtje waarvan ik er al veel van gereden heb.
    Ik zou zaterdags al naar m’n stacaravan in Hoenderloo gaan, moet daar in de buurt ook nog wat plantaardige olie ophalen om te tanken.
    Dat zouden we met z’n 5en gaan doen en dan zondags touren…
    Bij nader inzien en na afwegingen te hebben gemaakt skippen spulleke en ikzelf hem dan ook en blijven wij het gehele weekend in Hoenderloo, sorry voor de groep die wel gaat.
    Ik wens jullie desondanks veel plezier en hoop dat hij eventueel op een andere zondag nog eens overgedaan word zodat de gehele groep wel compleet is:thumb

    #519905

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    En die Dr-flenny maar een werk om de lijst deelnemers up to date te houden.;)

    (Ik sta er als groen tussen, maar je wist via de msn dat ik niet zeker ben en daarom oranje mag worden)

    #524687

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4112

    joh ik merk wel wie er komt en niet 🙂

    scheeld lekker in de pech gevallen en ook in meerdere dingen dus geen probleem 🙂

    tuurlijk het is jammer dat zoveel mensen spontaan afzeggen terwijl er eerst nog geopperd word wel te komen.

    maar goed ik ga niet de tour cancellen voor de rest die wel heeft kunnen regelen erbij te zijn 🙂 bedoel die duitsers komen ook en dat vind ik al een heel goed beeld.

    #524681

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Tonni :
    Ik vind in de regen rijden zelfs nog niet eens zo erg mits de temperatuur redelijk is.

    Die zin is een pak van m,n hart ik dacht al alleen gek te worden:D
    Want ik vind een buitje ook veel minder erg dan een koude temp.
    Maar op dat gebied gaat het ons beide teleur stellen, want temp voor zondag aan de kust bij NH is nu zelfs gezakt naar 6,8 graden:( (overdag ook al kan je dat haast niet voorstellen tov vorig jaar)
    En ik baal ook vet van dit weer, want ik had deze toer ERG graag gereden dit weekend, maar met zulk weer word plezier zelf nog een straf.

    @Flenny
    Ik denk dat je die duitsers dan wel eens mag melden dat bijna niemand meer komt gezien je de deelnemers lijst niet update weten hun dit denk ik niet.
    Maargoed blijft erg jammer dat het niet gewoon leuk weer is as zondag, en ben erg voor stephans plan om hem later in het jaar nog eens waardig over te doen:thumb
    Want deze toer is gemaakt voor mooi weer met al die duin paadjes en het bezoek aan het strand.
    (waar dan tenmiste tijdens het eten ook lekkere chickies zijn te bezichtigen wat natuurlijk ook erg belangrijk is:D)

    #521820

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4112

    bijna niemand komt?

    komen nog zoals het er nu uitziet zat mensen om het gezellig te hebben.
    afgelopen jaar was het ook niet de meest bezochtte tour van nl en was het alsnog gezellig.

    en de deelnemerslijst had ik wel geupdate voordat jij het bericht posten maargoed.

    #521814

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Hangt een beetje van vervoer en het weer af, vind het nu al vrij fris om 5km op de brommer te rijden.
    Dan nog maar even geduld tot het wat mooier weer is.

    #520106

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Het is misschien wat fris, maar come on we zijn toch geen mietjes….
    Ik rij elke dag om mijn ciao naar mijn werk en het is best te doen. (met handschoenen aan ;))

    #520061

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    DR-flenny :
    bijna niemand komt?

    Als er zoveel bekende gezichten afvallen noem ik dat als titel bijna iedereen.
    Want het is nu gewoon meer een groepje ritje met mensen uit de omgeving.
    (en je lijst is trouwens nog steeds gevuld met namen die denk ik niet komen)

    @jelle
    Ik rijd ook wel eens naar de stad in koud weer, maar das in totaal misshien net 10km.
    Das niet te vergelijken met een toer van 60km.
    Iedere nieuwjaars toer hoor je ook altijd weer geluiden dat het erg gezellig was, maar dat iedereen nu pas weer op de brom klimt als het voorjaar is ”want was wel roet koud zeg”
    En deze temp die er nu staat is maar 1,8 graden verschil met de nieuwjaars toer.
    (verzetten was gewoon heel logisch geweest (bijna) niemand toert voor de lol in zulke tempraturen)

    #513969

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4112

    van 30/70 is het nu 40/50

    vandaag zal het ook gieten volgens het weerbericht zelfs natte sneeuw!

    geen ene druppel.

    zondag gewoon gaan met die banaan ;)!

    #519183

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Bij deze meld ik mij ook af voor a.s. zondag.

    ( Ja, ja jullie mogen er alles van vinden maar vind het simpelweg niet waard om zon grote gok te nemen. Ook ik rijd voor mijn plezier en doe dat het liefst met een betere voorspelling van het weer. )

    Maar ik wens de gene die wel gaan zeker een hoop plezier, en wat ik nog meer hoop is dat jullie het er goed in kunnen peperen hoe gezellig het wel niet was die middag. 😉

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 264)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.