GZ: Schijfremmen set voor ciao gezocht?

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Schijfremmen set voor ciao gezocht?

This topic contains 5 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Brian 2 years, 6 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #812283

    Robbie965
    Topic starter
    Berichten: 66

    Is er iemand hier die voor de ciao een schijfremmenset  heeft gemaakt. Voor voor en  als het kan ook achter? En dat eventueel ook voor iemand anders  zou willen maken.
    De simo ciao is gewoonweg veel te snel voor de  originele remmerij. Het is levensgevaarlijk zo.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 years, 6 months geleden door si-sovrano.
    #812286

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2598

    Remmen is voor schijters!

    Bij gevaar: vol gas!

    Haha.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #812287

    Chaos824
    Bijdrager
    Berichten: 65

    Gp racingparts.

    https://m.facebook.com/giovannipiccoloracingparts/

    Italië, maar de CNC-gefabriceerde steunen en hoge kwaliteit. Hij vlakt de velgen af ​​zodat ze vlak op het wiel passen. Tenzij je een draaibank hebt, heb je ook een wiel van hem nodig. Meestal kost een kit met 4 spaak + schijven ongeveer € 300

    Je kunt het ook aan Paulo vragen bij PVR, ook in Italië.

    Ik zal proberen de zelfgemaakte gids op te graven die ik een tijdje terug op bromfietsleger vond. Heel eenvoudig en bestond uit het hameren van een Ford transit-stijl timing katrol in de voornaaf, boren op een pitbike-schijf, het bevestigen van de houder en de remklauw. Alleen totale kosten van ongeveer €60
    Alleen voorwiel 😉

    #812291

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 587

    22145854-9362-4898-B627-10FCD39065E9Ik heb ze nu voor en achter van gp hij heeft sind kort een nieuwr set voor het voorwiel. Die word plug en play geleverd het kost wat maar wel goede kwaliteit.

    #812313

    Daniel
    Bijdrager
    Berichten: 72

    Brian heb je alleen de remklauwen en ophanging van gp racing gekocht? of ook met bewerkt velgen? Zit zelf al een tijd je te kijken bij gp racing voor en set. kan je bij hem kiezen welke velg je wilt?

    Gr Daniel

    #812314

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 587

    Ja kan je kiezen maar heeft niet alles liggen, ik had de voorvelg compleet besteld maar kreeg een 17”. Ik heb nu min voor en achter velg mee terug gestuurd en die maakt hij dan gereed.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.