Replica: Citta Crosskappen, luchtfilter en treeplanken

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden Replica: Citta Crosskappen, luchtfilter en treeplanken

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by chrisz93 3 years, 5 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #799378

    chrisz93
    Topic starter
    Berichten: 53

    Beste Citta en Vespa-ciao fanaten 😀 ,

    Hierbij bied ik mijn 3D geprinte replica’s van de volgende onderdelen aan. Aangezien al wel op marktplaats heb staan, maar toch denk dat jullie er ook interesse in hebben, post ik hier mijn marktplaats link: https://www.marktplaats.nl/u/3dprint-groningen/4275536/

    Prijslijst:

    • Powerfilter replica 9.5
    • Crosskappen 43.5
    • Treeplank replica 14
    • wielplaten set replica 46.5
    • Kickrubber set 19.5

    Alles kan in kleur naar keuze. De kleuren die ik nu op voorraad heb zijn: bijna alle kleuren die je kunt bedenken inclusief: cerise (Citta funny), citta crazy paars, mint groen en zwart, wit, rood etc.

    Contact mag via PM, maar ook via info@g3dprint.nl. Mocht je een leuk idee hebben, dan sta ik altijd open voor suggesties!

    Cheers! :mrgreen:

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 years, 5 months geleden door chrisz93.
    #799381

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7334

    Leuk aanbod van replica delen met de optie tot aanpassingen. Wanneer ik een replica van bijvoorbeeld een koelkap, fan, wielplaten of een simpel afdekdopje wil. Heb je een origineel onderdeel nodig om te scannen of teken je deze helemaal zelf? Ik begrijp dat de kleurkeuze in de toekomst ook nog uitgebreid gaat worden?

    #799383

    chrisz93
    Topic starter
    Berichten: 53

    Martino, Ik teken deze meestal zelf uit. Een 3D scanner voor particulier gebruikt met voldoende precisie bestaat nog niet dat ik weet. Dus als je een koelkap, fan of wielplaat wil dan kan dat, maar heb idd de maten nodig van het originele onderdeel. PM bij specifieke vragen.

    Wat betreft de wielplaten, die komen er aan 😉 Heb de modellen al klaar. Printen in de loop van deze week.

    De kleurkeuze wordt uitgebreid als er duidelijk intresse is in een bepaalde kleur, maar kan ook al bij intresse in bijvoorbeeld alleen de crosskappen geregeld worden.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 9 months geleden door chrisz93.
    #799454

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Kun je ook wielplaten leveren voor Grillo velgen? (14 inch) ?

    #799469

    chrisz93
    Topic starter
    Berichten: 53

    Hoi Florian, ik heb de modellen voor gewone citta velgen klaarliggen. 14″ wordt wel krap op de bouwplaat. Maar wellicht is loopt de velg zelf wat dieper door en hebben de spaken ongeveer dezelfde radius. Ik stuur je even een PM.

    #799655

    jMs
    Bijdrager
    Berichten: 22

    Mooi werk ben wel benieuwd

    #800084

    RedBaron
    Bijdrager
    Berichten: 1

    #chrisz93  Mooie producten!

    #802885

    chrisz93
    Topic starter
    Berichten: 53

    Schopje 🙂

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.