ReedValveSystem Malossi Racing -red

Home Forums Techniek Motorisch ReedValveSystem Malossi Racing -red

This topic contains 42 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by November Rain 17 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
  • #166652

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    SUPER blij me m’n nieuwe aankoop bij Mob-shop.de!

    Langleve Mopshop:D

    [thumb=datas/thumbs/783-racingred in verpakking.jpg]783-racingred in verpakking.jpg[/thumb]

    [thumb=datas/thumbs/783-mijn setup.jpg]783-mijn setup.jpg[/thumb]

    [thumb=datas/thumbs/783-carter ontstekingkant licht.jpg]783-carter ontstekingkant licht.jpg[/thumb]

    [thumb=datas/thumbs/783-reedvalvesystem malossi red.jpg]783-reedvalvesystem malossi red.jpg[/thumb]

    #171560

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Oh jongens! Ik mag die 19mm wel eens gaan poetsen 😀

    Voor die powerfilter heb ik al een buis, maar dat laat ik nog niet zien. Pas over 2 maanden laat ik m’n totale Malossi -racer zien. 8)

    #171561

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    heel apart!
    spruitstuk ook rood spuiten zou ik deon, steekt een beetje af bij de carter.
    vind het er wel strak uitzien

    #171562

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    vind het er egt koel uitzien!

    eigenlijk als ik eerlijk moet zijn had ik wel die cilinder mooi zwart glans overgespoten, dat zilver en rood ketst nu zo af.

    maar tog vet!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #171563

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Door de belichting denk ik, want de cilinder is wit orginele DEPS kleur:D

    Misschien ga ik dat spruitstuk zwart spuiten en nog een keer een zwarte 19mm kopen, heb ik al een keer ergens zien liggen in Italie, maar weet natuurlijk nog niet of die past.

    #171564

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Is dat goeie lak? En t moet ook een beetje bij de kleuren van je ciao passen.
    MAar het is zeker echt vet! =)

    #171565

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    tog zou ik de cilinder zwart spuiten maarja, is het wel sterke rode lak ? of is het een beetje spuitbus achtig (als je snapt wat ik bedoel) dat je het niet bij 1 keer monteren helft blank helft rood hebt..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #171566

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    PoliniCiao :
    Is dat goeie lak? En t moet ook een beetje bij de kleuren van je ciao passen.
    MAar het is zeker echt vet! =)

    Weet ik niet, Malossi zal het anders niet zo in deze dikke lak laag doen, maar we zullen het zien. Ik heb ook rode remkabels, en gaskabel, rode benzineslang. Gewoon leuk detail op de brommer en als je onder de motorkap kijkt=)

    #171567

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Is het carter ook anders (sneller) of is hij alleen maar rood geverft?

    Ik vind hem niet mooi, maar wel cool:D

    Ben ook wel benieuwd naar je ciao’tje, die zal wel vetjes worden (hopen we:P)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #171568

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Herr FlicK :
    tog zou ik de cilinder zwart spuiten maarja, is het wel sterke rode lak ? of is het een beetje spuitbus achtig (als je snapt wat ik bedoel) dat je het niet bij 1 keer monteren helft blank helft rood hebt..

    Je moet het eigenlijk komen voelen :D, het lijkt wel een plastic laagje, behoorlijk dik! Maar ga ook eerst het hele blok op bankschroeven vast zetten en een dagje afstellen. Dat ding moet perfect lopen anders doe ik hem er niet onder. Dat scheelt een boel gezeik met eronder doen en er weer onder vandaan je kent het wel?

    #171569

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    ArvidW :
    Is het carter ook anders (sneller) of is hij alleen maar rood geverft?

    Ik vind hem niet mooi, maar wel cool:D

    Ben ook wel benieuwd naar je ciao’tje, die zal wel vetjes worden (hopen we:P)

    Ik ga m’n best doen!

    Ik moet hem zelf natuurlijk ook mooi vinden he. De dingen die erop komen zijn ook alleen maar, gebaseerd op snelheid en de voorkeur Malossi 😀

    Het is overigens niet een snellere carter ofzo. Ik heb hem gekocht omdat ik anders dan andere gewoon leuker vind. Of het mooier is is voor iedereen individueel anders;).

    #171570

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Daar mag je zeker blij mee zijn… Blok opzich is uber en die kleur daaribj is ooknog eens vet! K wist niet eens dat zoiets bestond.. is dat in meerdere kleuren ofzo?

    #171571

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Jacky :
    Daar mag je zeker blij mee zijn… Blok opzich is uber en die kleur daaribj is ooknog eens vet! K wist niet eens dat zoiets bestond.. is dat in meerdere kleuren ofzo?

    Wist ik ook niet, maar gelukkig is mijn duits niet zo slecht 🙂 en vond dat ook wel cool zo’n kleurtje. Volgens mij was dit de enige kleur die Malossi heeft.

    #171572

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    He das mijn 47 alu deps :no

    Ziet er gaaf uit jayton 🙂 mooie 19mm erop MONTEREN en laat weten hoe hard die gaat!

    #171573

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    nice nice is die ook in andere vette kleurtjes te krijgen?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.