Rabin’s Derbi GPR 50 Racing

Home Forums Perso’s Andere merken Rabin’s Derbi GPR 50 Racing

This topic contains 30 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by moik 16 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
  • #261311

    HELLRAISER
    Bijdrager
    Berichten: 434

    Beter had je de Aprilia rs nieuwe model gekocht die heeft niet zon lelijk licht voor op.
    Ik vind 85 eigenlijk redelijk hard betwijfel of je dit ook echt haald maja dat weet ik niet zeker omdat ik zelf het oude blok heb en weet de veschillen niet met nieuwe.
    Eventjes terug koment op crossfreak de 100 zul je nooit halen met alleen ontgrenzen.

    #261312

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Lelijk voorlicht, deze is juist kei mooi !:D

    Deze nieuwe Aprila bedoel je?

    Veel te overdreven, probeert veel te veel een motor te zijn ๐Ÿ™ , Veel te veel hoeken een stelth bommenwerper is er niets bij:con

    Maarja, de vorige Aprila RS vond ik ook al niet mooi:P

    Veel te lomp vooral aan de voorkant, en lijkt ook te veel op een motor:P De brommers lijken dan heel veel op een motor maar ze hebben nog wel van die schrale smalle brommerbandjes eronder:? En als zo’n “motor” naast je staat bij het stoplicht en dan achteraf tijdens het optrekken blijkt dat het maar een 50cc is is dat best schraal:P

    Althans, vind ik dan hรจ….:lol

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #261313

    HELLRAISER
    Bijdrager
    Berichten: 434

    Nee die eerst bij schakel gaat het er toch juist om dat op een motor lijkt:P.
    Je moet ook niet met 50cc gaan ryden:P.

    #261314

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Hahaha, daar heb je idd gelijk in ๐Ÿ˜€ (ik heb wel net een nieuwe 50cc gekocht:bloos)

    Bij een schakel gaat het mij meer om het schakelen en het gevoel dat het geeft dan om het uiterlijk, maarja dat is en blijft tuurlijk een kwestie van “smaak”

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #261315

    rabin
    Topic starter
    Berichten: 27

    Vespa Flappie, ja die heb ik van die sander gekocht. Kappen zien er echt goed uit, dus ik denk dat hij ze een keer vervangen heeft, want het is echt nog de fabriekskleur. En crossfreak, natuurlijk is de prop al eruit. Honderd ga je er inderdaad niet mee halen, met deze setup, dat weet ik nou al. Hij gaat zoiets van 85 km per uur, en dan een stukje meer op de teller. Als je inderdaad ga tunen krijg je hem pas over de 100. Wat is er dan erg aan dat ik die van die sander heb gekocht? Want we hebben Conssten opgebeld, en die zij dat die motorisch in een hele goede staat was. Had dan pas ook 6000,- km gelopen.

    #261316

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Ik weet niet of t al gezegd is, maar easyparts heeft al je onderdelen voor de brommer..

    #261317

    rabin
    Topic starter
    Berichten: 27

    Ja, easyparts heeft alleen dat blokje, met de schakelhevel eraan. En dan kost het meteen โ‚ฌ 50,-. Los zonder schakelhevel vind ik hem niet.

    #261318

    crossfreak
    Bijdrager
    Berichten: 390

    :D:D:D

    sorry gasten..ik bedoel een snelle uitlaat en je gaat wel tegen de 100 aan..geen idee welke die gene er toen onder had…

    stomme ik :lol

    #261319

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    hey rabin woon jij niet toevallig bij mij in de straat?

    in de prins clausstraat?

    woon boven aan in de straat je weet wel die gast die altijd met die zwarte vespa ciao langs rijd ๐Ÿ˜›

    wel mooi ding hoor, en maakt ook een mooi geluid, zoals ik laatst kon horen

    #261320

    Rebel

    Heej rabin

    Ik denk haast van niet maar,
    reed jij net rond half 8 ofzo in montfort rond met vrij veel scooters

    leek wel een meeting ergens veel scoots en vespas gezien :O
    maar ook een roodkleurige gpr nieuw model en naar mijn weten zijn er nog niet zo veel hier in de buurt dus vandaar?

    #261321

    timbeckers
    Bijdrager
    Berichten: 71

    Mofert niet montfort ***

    kut nederlandse taal ^^
    dialect rules

    #261322

    rabin
    Topic starter
    Berichten: 27

    Hey, kenny. Ja, ben jij kenny van hier boven in de straat waar ik vroeger wel eens naar school fietste? Vriend van Simon, je zwarte cioa is anders ook vet, met de stang ertussen. Maar rijd bijna alleenmaar op t pleintje rond, ben beetje bang dat politie me aanhoud, als ik gewoon op de weg ga, en word aangehouden. Word die dan niet in beslag genomen?

    #261323

    rabin
    Topic starter
    Berichten: 27

    En, nee ik reed niet met een paar scooters door de montfort.

    #261324

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    rabin :
    Hey, kenny. Ja, ben jij kenny van hier boven in de straat waar ik vroeger wel eens naar school fietste? Vriend van Simon, je zwarte cioa is anders ook vet, met de stang ertussen. Maar rijd bijna alleenmaar op t pleintje rond, ben beetje bang dat politie me aanhoud, als ik gewoon op de weg ga, en word aangehouden. Word die dan niet in beslag genomen?

    jup thats me ๐Ÿ˜€

    afnemen kunnen ze niet omdat hij eerlijk is en verzekert is en een keteken heeft, kan aleen een boete krijgen omdat je geen certificaat hebt en geen 16 bent

    #261325

    rabin
    Topic starter
    Berichten: 27

    En hoeveel is die boete dan? Weetje dat toevallig, ik dacht iets van โ‚ฌ 70,-.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.