Probleem citta (valt uit tijdens rijden volgas)

Home Forums Techniek Problemen oplossen Probleem citta (valt uit tijdens rijden volgas)

This topic contains 6 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Wim V8 3 years, 11 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #797730

    Daan van der Goot
    Topic starter
    Berichten: 11

    Goedenavond

    na een paar weken rijden op de citta bevalt het me erg goed. Echter heeft de citta de laatste tijd wat probleempjes, vanavond ook als ik rijd volgas is het op eens bwoap bwoap net als de motor op eens verzuipt. Als ik dan stil sta valt ie uit. En als ik hem dan weer aan loop doet hij het weer en stukje dan heeft ie het zelfde probleem. Nooit last van gehad tot nu niks met het blok gedaan behalve andere uitlaat.

    setup
    Compleet standaard snor blok
    poulie 85
    sproeier ?
    uitlaat polini top one

    alvast bedankt

    #797731

    Daan van der Goot
    Topic starter
    Berichten: 11

    Update.

    #797732

    Patman
    Bijdrager
    Berichten: 44

    Lijkt me meer een onstekings probleempje, Check stekkers op bobine of CDI. Als je nog je originele korte bougiedop hebt vervang deze dan.

    #797733

    Daan van der Goot
    Topic starter
    Berichten: 11

    Het is inderdaad een originele bougiedop bedankt ik zal het morgen gelijk proberen!

    #797734

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik denk dat je benzine toevoer niet helemaal jofel is.

    #797757

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Als ik verhaal lees van TS, dan denk ik eerder aan een benzine-TEKORT, dan dat ie verzuipt.
    Snel genoeg uit te vinden. Als ie er mee stopt direct de bougie eruit. Zeiknat is verzopen!

    #797779

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Hij kan beter, meteen na stilvallen, op straat direct bougie er uit en kijken of die nog vonkt.

    Gr. Wim

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.