Pre-order Pinasco vliegwielen

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden Pre-order Pinasco vliegwielen

Dit onderwerp bevat 98 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Lennaert 1 week, 1 dag geleden.

9 berichten aan het bekijken - 91 tot 99 (van in totaal 99)
  • Gebruiker

buckser
    Bijdrager

ja ik heb ook de mijne gehad ben net thuis van werk ziet er goed uit bedankt

twiek
    Donateur

Ook ontvangen, topper! Bedankt voor het regelen.

si-sovrano
    Moderator

Heb ze ook ontvangen !

Probleemn? Poar neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.

Smallride
    Bijdrager

Die van mij is er ook. 👍 We gaan weer bouwen.💪

Bradley
    Bijdrager

Ik heb de mijne net ook net ontvangen. Topper bedankt voor het regelen

ciaoracer.dk
    Bijdrager

Have not received mine yet – hope it is on it’s way.

Lennaert
    Topic starter

Gents/Gals,

zouden jullie nog een review kunnen achterlaten :)?

Tonni
    Moderator

Dat is zo klaar.
    De afwerking is redelijk, en dat is netjes gezegd.
    Bij mijne was de spiebaan niet diep genoeg en niet breed genoeg.
    Verder zat er zo veel lak overheen gedrapeerd dat hij op mijn carter aan liep.
    Later, na een aantal warmlopers, heb ik ontdekt dat mijn exemplaar ca 4 graden meer voorontsteking gaf als andere vliegwielen.
    Dit hoeft geen probleem te zijn, mits je setup niet super zwaar hoeft werken op lagere toerentallen,  maar het was en is absoluut het vermelden waard als een product zo’n afwijking tov de standaard heeft.

Positief: betere vonk en betere licht opbrengst.

Lennaert
    Topic starter

Dat is zo klaar. De afwerking is redelijk, en dat is netjes gezegd. Bij mijne was de spiebaan niet diep genoeg en niet breed genoeg. Verder zat er zo veel lak overheen gedrapeerd dat hij op mijn carter aan liep. Later, na een aantal warmlopers, heb ik ontdekt dat mijn exemplaar ca 4 graden meer voorontsteking gaf als andere vliegwielen. Dit hoeft geen probleem te zijn, mits je setup niet super zwaar hoeft werken op lagere toerentallen, maar het was en is absoluut het vermelden waard als een product zo’n afwijking tov de standaard heeft. Positief: betere vonk en betere licht opbrengst.

Duidelijk verhaal Tonni helaas is dit met de manier van ‘lak’ wel vaker het probleem qua passing (dippen voor zover het lijkt lijkt me dit niet gespoten). De voorontsteking is een punt van aandacht had je dit in de tussentijd nog getest met andere exemplaren? Zoals je aangeeft het hoeft geen probleem te wezen is ook oplosbaar door de ontsteking zelf wat te draaien (mits daar ruimte voor zit op de bouten/schroeven natuurlijk).

Even ter verduidelijking ik bedoel meer reviews over het process en de afhandeling van het geheel te plaatsen bij volgende link: https://vespa-ciao.nl/leden/lennaert/reviews/

9 berichten aan het bekijken - 91 tot 99 (van in totaal 99)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.