Pre-order Pinasco vliegwielen

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden Pre-order Pinasco vliegwielen

This topic contains 98 reacties, has 30 deelnemers, and was last updated by Lennaert 4 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
  • 1
    #785477

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 136

    Hoi, ik heb19maart betaald, zoals ik kan zien is het geld ook afgeschreven , en naar de goede rekening. Ik kan mn naam niet vinden in de lijst. Zou je dit voor mij kunnen controleren en even laten weten of het ook bij jou is gekomen? Anders moet ik nog eens gaan kijken of er Iets mis is. Het is van rabo naar rabo, moet zo gebeurt zijn lijkt me. M.v.g. Gert g.j. verlaan/smallride

    1
    #785479

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    @emrys en @smallride

    Stuur even jullie bank gegevens in een prive bericht dan kan ik daar makkelijk op zoeken.

    Zoals vermeld een aantal hebben geen forumnaam vermeld dus wellicht dat het onder je rekeningsnaam staat.

    #785485

    Robin
    Bijdrager
    Berichten: 28

    Lennaert,
    Ik heb ook de 19e al betaald en zie mn naam er niet bij staan. Ik heb je gister een pb gestuurd.

    #785487

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    Lennaert, Ik heb ook de 19e al betaald en zie mn naam er niet bij staan. Ik heb je gister een pb gestuurd.

    Vermoed dat ik jou en de andere robin heb omgedraaid ;)!
    Ik ga het vanmiddag even nakijken voor de zekerheid.

    #785549

    patrickje85
    Bijdrager
    Berichten: 11

    Ik ben inderdaad PR Eijk 🙂

    #785553

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Dat klopt, mijn rekening is Schieveen r f va nen/of schilperorrd

    #785563

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    Alle betalingen die binnen zijn zijn weer verwerkt + namen aangepast van onbekenden die zich hebben gemeld.

    Ter confirmatie zal ik voor elke bestelling voor het verzenden een rekening nummer opvragen (bij opvragen adres gegevens ;)!) om het nogmaals te controleren dat iedereen die betaald heeft ook echt diegene is met het juist forumnaam.

    Tevens is het vanaf nu NIET MEER MOGELIJK bestellingen te plaatsen dit i.v.m een eventuele foutmarge (ook ik maak fouten) mocht een betaling dus vertraagd zijn tussen banken of dergelijk dan kan ik dit zien en alsnog wat betekenen voor de koper.

    #785572

    Emrys
    Bijdrager
    Berichten: 31

    Yes Emrys Blomont is Eniz Blomont, dat ben ik LOL
    Hou het voor nu even bij 1, deze is al betaald

    Always looking to go faster ;)
    #785881

    Lennaert
    Topic starter
    Berichten: 4110

    Ter update aan ieder allen,

    Betaling naar Pinasco is reeds volbracht.
    Verwachting van afronden productie is eind deze maand waarop verzending zal plaatsvinden richting mij. Dit zal 1 a 2 weken in beslag kunnen nemen (vermoed medio mei) en hierna zal ik iedereen benaderen voor de verzendgegevens en ter controle de bank gegevens om betaling nogmaals te verifieren.

    1
    #785913

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Goed bezig 😉

    #785920

    buckser
    Bijdrager
    Berichten: 23

    Nice dan is mij. Project ook bijna klaar
    nu nog mooie 65 cc op de kop tikken

    #785939

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 532

    @buckser nieuwe dr43mm 70 euro ex verzendkosten bij mij te koop dus wat let je.  😋

    #785972

    buckser
    Bijdrager
    Berichten: 23

    Wat voor dr is dat zat eerst te denken aan malossi is dit beter of sneller wil voor al veel trek kracht vandaar ook dat vliegwiel

    #785985

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    @ MCBoss en buckser kunnen jullie dit via PM afhandelen? Dan blijft dit topic centraal voor de geinteresseerden in een vliegwieldeal

    #786315

    Emrys
    Bijdrager
    Berichten: 31

    Hi Lennart,

    Ik zie Hr ENIZ Blomont met ?? achter mijn naam, ik heb je ook pb verzonden. Is het nu duidelijk dat ik het ben?

    Heb je een idee welke data ze ongeveer verzonden gaan worden?

     

    Thnx

    Emrys Blomont

    0684331255

    Always looking to go faster ;)
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.