Polini vario snaar

Home Forums Mening & ervaring Vario Polini vario snaar

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Martino 1 jaar, 10 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker

Martino
    Topic starter

Deze snaar van Polini is er toch alweer een tijdje en zal hier niet misstaan. Hij ziet er degelijk uit en is versterkt. Heeft een artikelcode meegekregen; 248.113. Het aparte, hij is er alleen voor een Ciao, andere brommers uit de Piaggio familie moeten het zonder Polini snaar doen.

Nou treft het dat ik bij een bestelling de nieuwste Polini catalogus heb gekregen.

Helaas bied het nieuwe forum geen mogelijkheid tot het uploaden van pdf bestanden anders had ik wat meer kunnen laten zien. In deze catalogus is onder meer ook te lezen dat de snaar er alleen maar voor Ciao is. En dan is er ook nog een mono of poelie aangedreven snaar van Polini voor wederom alleen Ciao.

Nou zal Polini vast adviseren de snaar te gebruiken met Polini onderdelen, maar ben ik wel benieuwd hoe deze het doet in vergelijking met een originele vario, Polini Utah of Polini Speedcontrol variateur. Wellicht dat hij met een Malossi of Pinasco ook goed uit de voeten kan. Nog belangrijker, welke maat schijven 90mm of 100mm heeft de maatvoering?

In ieder geval doet leuk te zien dat er zo af en toe nog leuke onderdelen worden gemaakt en voor de Polini fans een leuke uitbreiding voor je Polini setup.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.