poedercoaten

Home Forums Techniek Framedelen poedercoaten

This topic contains 77 reacties, has 35 deelnemers, and was last updated by Docs 14 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 78)
  • Gebruiker
  • #164294

    heuvel85
    Bijdrager
    Berichten: 379

    hey hey..

    over dat coaten van die demper…

    dat kan gewoon..zowel poedercoaten als anodiseren..

    zelf zou ik het laten anodiseren..veel strakker…

    anodiseren is zoals die alu inbussen (rood blauw groen…)

    moet juh het 1st wel polijsten..wordt hij namm glanzender door..

    anodiseren kan ik groningen lkkr goedkoop in de warmoestraat..het bedrijf heet groen!

    zelf veel ervaring mee namm..

    suc6

    greetz!

    #164295

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Dan word het ongeveer zo?:

    #164296

    cittadriver
    Donateur
    Berichten: 378

    reiniero :
    wie weet een goed coat bedrijf in zuid limburg??

    beetje late reactie maar in maastricht licht een straal/poeder bedrijf het heet GIESSEN maar is wel aan de dure kant 😉

    #164297

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    heuvel85 :
    hey hey..

    over dat coaten van die demper…

    dat kan gewoon..zowel poedercoaten als anodiseren..

    zelf zou ik het laten anodiseren..veel strakker…

    Bedankt voor de info!

    De bedoeling is dat de demper dezelfde kleur als het frame krijgt, ik ga hem namelijk niet als demper gebruiken maar als onderdeel van het frame.

    Dus dit kan in 1 keer samen met het frame gecoat worden?

    #164337

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Vraag: Moet alles wat gecoat moet worden helemaal schoon zijn? Zoals mn velgen, de binnenkant zou echt prachtig schoongemaakt kunnen worden met zandstralen(met de hand is het een baggerwerk), maar ze moeten eerst nog in zo’n bad toch? Dan moeten ze al schoon zijn neem ik aan? Of maakt het niet uit?

    Nog een: Kan ik het beste de balhoofdlager-ringen(die je in het balhoofd vastzet) laten zitten zodat er niet teveel lak in het balhoofd gaat zitten?

    Alvast bedankt, ik wil de boel snel gecoat hebben:)

    #164338

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Wat zowiezo moet is :

    – Balhoofdcupjes boven en onder erop getikt.
    – Achterin je bagagedragerrekje moeten 2 schroefjes ( licht )
    – Frame nummer + balhoofd nummer afplakken
    – Eigenlijk oude benzinekraan erop
    – Voorvork waar je je spatbord op bevestigd 2 schroeven

    En dat was het volgens mij

    #164339

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Als ze het daar zandstralen kun je het gewoon heenbrengen zonder schoon te maken.

    Ik zou ook een oude tankdop even monteren, en de velg randen waar remschoen in langs komt goed afplakken.
    Zoals hans al zij, waar schroeven in komen of nog maar net doorheen passen even afsluiten.

    (denk ook aan de rempot deksel)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #164340

    .-{2F4OV}-.

    Kben benieuwd of ze bij da coatingbedrijf waar ik mn frame heb staan hier allemaal aan denke;)

    Nja.. framenummer enz heb ik niet nodig ma wel schroefdraad voor benzinekraan…

    #164341

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Bedankt voor de reacties!

    Misschien dat het deze week al weg gaat, anders over 3 weken want ik ga volgende week weg.

    #164358

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    ik ziet hier te kijke maar die prijze van jullie zijn wel heel erg duur..

    mijn frame, spatborde en nog wat dinge, worden gezandstraalt en gepoedercoat voor 75,-

    en dat vond ik al best prijzig,,

    maarjah, me pa kende die man nog een beetje, dus had een vriende prijsje gemaakt..:D=)

    L@ters

    #164360

    Marcc
    Bijdrager
    Berichten: 259

    heb je n adres van die man?? en eventueel site of telefoonnummer??

    #164468

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Bagger!

    Vandaag mn frame weggebracht naar braspenning in amsterdam, ze doen veel grote objecten als schepen stralen enzo.

    Coaten doen ze niet kwam ik achter toen ik daar was, jammer.

    Nog iets, alleen het stralen van het frame, wielen en wat losse delen kost al 75 euro!:
    Beetje afzetterij vergeleken met veel zaken waar ik over lees hier, maar het probleem is dat ik geen tijd heb om iets anders te zoeken, de ciao moet gewoon af zijn voor de meeting.

    Hopelijk is het coaten niet duurder dan 75 euro, dan vind ik het nog wel te doen.

    Ik ben trouwens vergeten om mn framenummer af te plakken:con morgenochtend maar meteen bellen.

    #164469

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Ja maar edjuh, bij het zandstralen maakt het volgens mijn niet uit dat je frame nummer niet is afgeplakt. of wor dhij ook al gelijk gecoat?

    #164470

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Ja maar edjuh, bij het zandstralen maakt het volgens mijn niet uit dat je frame nummer niet is afgeplakt. of wor dhij ook al gelijk gecoat?

    weet iemand trouwens een goed poedercoat bedrijf omgeving roosendaal (zuid-westen van noord-brabant)?

    #164471

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik weet niet, sommige cijfers zijn al bijna onleesbaar….. en er zit kenteken op dus dat moet wel goed blijven.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 78)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.