Piaggio Si is een bromfiets maar rijd als een snorfiets:s

Home Forums Techniek Problemen oplossen Piaggio Si is een bromfiets maar rijd als een snorfiets:s

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by frikandel77 15 years, 1 month geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #209597

    frikandel77
    Topic starter
    Berichten: 43

    hallo,

    Ik heb een piaggio si het is een bromfiets maar hij liep maar 38, 40 en het rare is dat de maat sproeier 36 is.
    En toch is de bougie kleur koffiebruin.Ik heb er nu maatje 44 ingedaan nu trekt ie beter en heeft die meer kracht,alleen nu blijft die hangen bij 35± en de kleur van de bougie is nog steeds koffiebruin.Nu heb ik een gaatje in de orginele luchtfilter gedaan waardoor die nu beter loopt die loopt nu ±40 maar is het verstandig om het zo te laten of om een malossi luchtfilter te kopen? en wat moet ik nog meer veranderen om hem 45 50 te laten lopen de poelie wil ik trouwens 80 laten anders trekt die zo slecht.

    en is sproeier maatje 44 goed genoeg om hem 45,50 te laten lopen?

    mvg.

    #221950

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    heb je toevallig een snorklok in je achterwiel zitten?!

    #221956

    hanborkii
    Bijdrager
    Berichten: 50

    ik zou gwn een malossi filter kopen dat heb ik ook gedaan maar dan moet je wel een schuimfilter nemen en geen powerfilter want een powerfilter kan al het zant enzo zo doorheen

    #221959

    frikandel77
    Topic starter
    Berichten: 43

    uhm ik heb een bromklok er zat wel eerst een snorklok in mvg

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.