peugeot vogue RIP // ludix =p

Home Forums Perso’s Andere merken peugeot vogue RIP // ludix =p

This topic contains 23 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by CiaoGutti 14 years geleden.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
  • #261399

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    sorry dat ik het zeg maar je had er beter niks aan gedaan. vond hem in zijn originele staat veel mooier en vooral netter. ik hoop dat je er alsnog iets moois van maakt;)

    #261400

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Vies ding ja, origineel is het nog wel om aan te zien.

    #261032

    angel
    Topic starter
    Berichten: 740

    heb deze vakantie al erg mijn best gedaan om het ergens op te doen lijken ๐Ÿ™‚ Dit is het resultaat al:


    still under construction :bier

    #260989

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    heb je hem al een bijnaam gegeven? wat dacht je van de :pestcameleon? hee nou issie weer rood, en nou weer groen.
    het lijkt erop dat je met al je brommers tegelijk bezig bent. neem eens rustig de tijd om iets af te maken.
    want je hebt wel leuke projectjes

    groeten nicky

    #260977

    BowseR
    Bijdrager
    Berichten: 56

    aah die ludixen zijn vet ! ze sleutelen best makkelijk.. teminste maat van me heeft er ook eentje met 70cctje erop. Dat ding wilt wel lekker =)

    #260973

    R-Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Er zit ook niet zoveel kapwerk bij het blok als de meeste scooters. Ik vind de velgen er alleen een beetje goedkoop uit zien:P De vorm is niet mooi vind ik

    #261403

    angel
    Topic starter
    Berichten: 740

    jh die velgen word ik ook wel gek van ๐Ÿ˜€ vind ze maar lelijk maar ja moet er maar mee kunne leven..Ondertussen ook al twee updates gebeurd:

    carterdeksel is eraf geweest en is nu dezelfde kleur als de voorkap:

    bcd handvaten zwart/grijs

    en de derde update ligt nog in het tuinhuis..De achterste zijkappen zijn EINDELIJK gespoten..Maar heb nog geen foto’s en mijn ludix heb ik nog niet terug..Vader heeft namelijk mijn voorvork krom gereden :boos dus ja..is nu binne voor een vers vorkje op de kosten van mijn vader. ๐Ÿ˜€ (stiekem wel blij want die andere had al erg veel meegemaakt –> 5 keer al rechtgetrokken en bij het minste was ie weer krom)

    #261402

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Weer een vette update :thumb

    #261491

    CiaoGutti
    Bijdrager
    Berichten: 285

    Is volgens mij een super ding voor wheelie’s ๐Ÿ˜ฎ

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.