peter’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten peter’s ciao

This topic contains 740 reacties, has 114 deelnemers, and was last updated by Fredzzz 5 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 741)
  • Gebruiker
  • #267717

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Coole stuff πŸ˜‰

    #267722

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Heb je weer wat motivatie gevonden Peter?

    Ik zit nog te wachten op een graad op 25 voor het spuitwerk.

    Succes met het project πŸ˜‰

    #267723

    n!ck*s

    ziet er goed peter, die schijfremset & de zelfgemaakte LC kop
    suc6 met m’n oude LC kit

    #267727

    erikbloemberg

    nice ben benieuwd hoe het lijkt straks

    #267729

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    ziet er goed uit zoals altijd bij jou ciao

    GTZ NV

    #267730

    peter139
    Topic starter
    Berichten: 770

    bedankt voor de reacties.

    @michel thanks. Je blijft bezig toch. hoe gaat ie met jou ciao?

    #267732

    Oliver
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Hey

    Ik heb een probleem, ik wil graag de bovenkant van een Polini H2O cilinder laten passen bij een eurocilinderset.
    Weet iemand hoe je de aluminium plaat op de cilinder kan maken?

    Aluminium lassen kan ik niet maar ik kan wel solderen zoals dit (klik link voor plaatje): http://www.tmp-loettechnik.de/shop_content.php?coID=0

    Het probleem is de dichting, ik heb de bovenkant 2 tot 3 mm naar beneden de rand gemaakt, en nu kan er geen plaat overheen.
    Ik moet nu een gat in de plaat maken zodat het om de cilinderbovenkant past.

    Thanks

    #267757

    peter139
    Topic starter
    Berichten: 770

    hoi

    ik heb mijn spulletjes binnen gekregen.

    hele waslijst met nieuwe dingen waarvan de belangrijkste de polini 46mm is

    Aangezien ik nu de kappen en spatbord ook binnen heb kan het geheel binnekort naar de spuiter. Kleur blijft nog even geheim maar het word zeker mooi.

    De 46mm polini ziet er goed uit. De cilinder heeft veel mogelijkheden tot tunen. We willen toch het maxiamale eruit halen πŸ™‚

    binnekort weer wat updates

    gr peter

    #267758

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Netjes kerol!

    Mooie nieuwe proma πŸ˜€

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #267759

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Ik ben benieuwd wat je gaat halen met de 80 polini:)
    Ga je dit keer wel met een grotere flens werken? Of blijf je bij de 22mm?

    #267760

    jeha
    Bijdrager
    Berichten: 169

    gaaf allemaal je bent er echt goed mee bezig dat van de tankdop heb ik ook in gedachten gehad maar kon geen geschikte dop vinden welke gebruik jij er voor

    #267763

    Tom ciao

    nice!
    maar wat ben je nu eigelijk van plan met die tankdop?:p

    #267766

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Ziet er goed uit peter !

    Leuk dat je ook met n 46 polini aan de gang gaat, dit ga ik binnenkort ook nog doen !
    Ben benieuwd naar je lak πŸ˜‰
    succes !

    #267767

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Mooi spul!! Prutsdempertje he op die proma:D

    #267768

    peter139
    Topic starter
    Berichten: 770

    Ja de 46mm is een mooi dingetje. Ik kon het vandaag niet laten ik ben al weer aan het vrezen geweest. De uitlaatpoort is nu aan beide kanten iets breeder gemaakt, en lekker glad afgewerkt. De uitlaatpoort viel een beetje tegen maar het ziet er nu goed uit. Wat ik wel jammer vind is dat de zuiger geen L-zuigerveer heeft. Daardoor heb je net even minder compressie.

    In de scooterwereld en bij de puch maxi gebruiken ze maar 1 zuigerveer. Ik weet dat je daarmee de wrijving verkleint. Zou dat bij zo’n cilinder trouwens ook kunnen?

    @ daan: Er blijft voorlopig gewoon een 22 opzitten. groter is wel mooier, maar ik vind het zo eerst wel goed. Anders moet de nieuwe uitlaat ook gelijk weer aangepast worden:con
    @jeha en tom: De tankdop is inderdaad veplaatst hij is ook al gelast en afgewerkt. Foto komt nog wel:)
    @ martijn: de promademper is idd niks. Die ga ik ook niet gebruiken hoor. De carbonnen scooterdemper wordt weer gebruikt. Toch vond ik de nepproma niet echt mooi afgewerkt. Vooral aan de binnenkant kun je goed zien dat het blik goed getrokken is. De lakkwaliteit is ook slecht dat kan je nu al zien. Toch heb ik goede ervaringen met de circuit. Voor de malossi had ik ook een circuit en die dingen gaan gewoon maar door. Ik ben benieuwd wat mijn hele setup gaat doen.
    -malossi carterset
    -19mm met verlaagde inlaat
    -dr racekruk
    -80 polini aangepast
    -watergekoelde polinikop
    -proma circuit met carbonnen demper

    Voor de tour heb ik trouwens een ander blokje gewoon met normale carters en 13/13. foto staat ergens een paar pagina’s terug. Deze ga ik gebruiken met de 55cc waterkoeling. Is toch iets betrouwbaarder.

    genoeg getypt groetjes

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 741)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.