Perso gijsSI

Home Forums Perso’s Collecties Perso gijsSI

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door GijsSI 2 weken, 3 dagen geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

GijsSI
    Topic starter

Oh zo dus bedankt 👍🏻

GijsSI
    Topic starter

Vandaag een beetje dom gedaan met mijn gashendel.Ik wou hem aandraaien want het handvat zat los.Maar ik dacht dat het de hele hendel was dus ik lekker strak aangedraaid.Hoor ik ineens krak ik denk oh zal vast niks zijn keek ik was de klem doormidden gebroken.😬67A495D8-4A74-4DAB-B12C-5CB784E96CE7Ja nou gelukkig had ik nog een goede hendel van de onderdelen SI.54685332-4656-4116-B619-696D60FA3A3DEn ik weet nu ook het gas mechanisme werkt dus een geluk bij een ongeluk

GijsSI
    Topic starter

Nou afgelopen zaterdag mijn kabelgoot gesloopt.Ik wou de carbarateur eraf halen en dan hang ik hem altijd in de motortakel.Schokbrekers los en hijsen maar dan heb je meer ruimte om erbij te kunnen.Totdat ik krak hoorde en ja hoor kabelgoot kapot.Dus nu ben ik opzoek naar de kleur code om een nieuwe die ik heb gekocht te spuiten in kleur dus als iemand het weet stuur maar een berichtje.2CB82FF1-E968-4797-88ED-77E33AE79ECA

Tiesman1986
    Moderator

hahaha , alles gaat een keer kapot , hoop dat je nu alles heel houdt 😛

Martino
    Bijdrager

Dat is zonde, maar heel toevallig heb ik nog een dergelijk tankkapje in die kleur liggen. Ik had deze gekocht om zwart te spuiten, maar bleek nog een doos met dit kapje te vinden. Nu heb ik deze blauwe over. Zie de foto uit mijn perso, Perso. Ik wil deze wel verkopen of ruilen tegen een zwart tankkapje.

Qua kleurcodes is het best lastig de juiste te vinden. Piaggio heeft zo zijn eigen kleuren. Volgens mij heeft dit forum ook wel een lijst met kleuren geleverd door Piaggio.

GijsSI
    Topic starter

@martino ik heb wel interesse wel stom dat ik dit nu pas lees

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.