Home › Forums › Mening & ervaring › Cilinders › Overzicht Cilinders met pk’s
This topic contains 91 reacties, has 37 deelnemers, and was last updated by Wim V8 3 years, 4 months geleden.
-
Gebruiker
-
25 oktober 2006 om 20:35 #150907
woow met sprocatti 100 cc haal je volgens dat ding 23 pk 😮
zoveel heeft menig beginnende sprintscooter niet eens..
als dat zo is ga ik nog eens ooit eentje aanschaffen.. en dan racen in de sbo-sprint (met ut EPC team:lol)25 oktober 2006 om 20:37 #150908dat is de kracht op de krukas met alles er op en eraan haal je dat niet meer.
en vraag barry maar eens hoe die sprocatti is denk dat je niet veel positiefs hoort:P25 oktober 2006 om 20:38 #150909wou al zegge;) vandaar ook de smileys :lol
25 oktober 2006 om 21:09 #150910Cijfers kloppen van geen kant, zou niet teveel waarde hieraan hechten….
De 80 deps heeft amenooit niet 9 pk!
De 70deps heeft “maar” 6pk
De dr evo heeft minstens 1pk meer als die lame gewone 70, die heeft degene vast nooit gezien?Overigens hangt het ook allemaal maar van verschillende factoren af, carter, carb, uitlaat om het zo te zeggen….
Heb zelf genoeg cilinders gehad, 80deps is retesnel, das waar…Maar de uitlaatpoort en deps poort verneukt echt de vulling naar mijn mening, teveel poorten voor te weinig oppervlakte, uitlaatpoort van 70 deps is even groot als 80…
je kan beter een goed gevulde 70 hebben als een half gevulde 80…
Toch blijft het wel grappig om te zien, eigenlijk zou je alles moeten testen op ene testbank…
Maarja, beetje duur;)
25 oktober 2006 om 21:12 #150911Nick_orginelli :
woow met sprocatti 100 cc haal je volgens dat ding 23 pk 😮zoveel heeft menig beginnende sprintscooter niet eens..
als dat zo is ga ik nog eens ooit eentje aanschaffen.. en dan racen in de sbo-sprint (met ut EPC team:lol)En dat is nog met de oude cilinder… de nieuwe heeft 25pk;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 oktober 2006 om 21:25 #150912ja maar weer hetzelfde het is weer aan de krukas gemeten.
en krijg dat blokje maar eens aan de praat barry krijgt hem al niet aan de gang.
maar ergens heb ik het gevoel dat het een klein productie foutje is25 oktober 2006 om 21:28 #150913tsjaa ik hoop als die sprocatti als die uhm weer krijgt dat ie uhm zo kan starten en rijden natuurlijk:P
25 oktober 2006 om 21:31 #150914hoop het ook ja ik wil wel eens weten wat hij ervan vind
26 oktober 2006 om 02:02 #150915
.-{2F4OV}-.Marmitta betekent gwoon uitlaat hoor;)
26 oktober 2006 om 07:31 #150916voor 70cc zou ik doen tenminste maar het hangt er van af waar je hem verder voor wil gebruiken
26 oktober 2006 om 16:09 #150917mijn vriendin heb zojuist in italie een cilindertje voor me gekocht een 43mm van PARIS racing parts uit bologna????
kent iemand dit merk en weet iemand de waardes van dit ding.ff geedited.
het was dus een dr cilindertje ze dacht dat er paris stond ipv. parts…:? vrouwen en techniek:?26 oktober 2006 om 16:26 #150918Heb je foto’s ? Van poorten enz enz, maby is het kopie van een ander merk?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno26 oktober 2006 om 16:28 #150919als ie er leuk uitziet en een beetje betaalbaar is moet je R.oel even een pm sturen hier van het forum
29 oktober 2006 om 19:02 #15092350snel van DR of 60DR trekt altijd wel goed op, 50 snel SCHIJNT vaak warmgevoelig te zijn
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel29 oktober 2006 om 19:09 #150924ZETA 8-poorter.Trekt zéér goed,maar is niet héél snel.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.