Originele (?) Lijnstickers Ciao

Home Forums Techniek Framedelen Originele (?) Lijnstickers Ciao

This topic contains 16 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by Martino 8 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
  • #161768

    FrancisW
    Topic starter
    Berichten: 3

    Hallo Vespa-Ciao.nl!

    Ik heb net een maand geleden een tweedehandse Vespa Ciao op de kop getikt. Nu wil ik hem voordat de zomer er is (dus we hebben nog wel even πŸ˜‰ ) gaan spuiten in een ander kleurtje. Er zitten alleen stickers op de tank die volgens mij origineel zijn (ik zie ze vaker op marktplaats etc. op de tank zitten) maar deze stickers kan ik nergens te koop (of gratis πŸ™‚ ) vinden.

    Hieronder een foto van mijn Ciao, de stickers waar ik het over heb zijn de blauwe lijnen om de metallic “Vespa Piaggio” sticker heen en de lijn op het voor- en achterspatbord. Ik heb ook nog een foto van marktplaats geplukt (de rode ciao met witte lijnstickers). Heeft iemand een idee of deze nog te bestellen zijn? Ik had deze al gevonden: KLIKKERDEKLIK maar dat zijn natuurlijk niet de echte.

    Ik hoor graag jullie suggesties! Alvast bedankt!

    Mijn Ciao:

    Niet mijn Ciao:

    #165841

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Als ze niet te vinden zijn, zou je de lijnstickers van Puch kunnen proberen. Model is iets anders, maar lijkt er wel op.

    Anders zou je hier ook even kunnen vragen of ze te maken zijn.

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=29013&n=last

    #165600

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Pm Daver1 anders even hij produceert stickers naar wens maat en kleur dus wellicht dat hij je hier uitkomst in kan bieden:thumb.

    #165923

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik ben er ook wel eens naar op zoek geweest. Danwel de rode versie voor op een grijze Ciao, maar helaas nog niet tegen gekomen in welke kleur dan ook. Ik denk dat je inderdaad voor een optie zal moeten gaan om ze zelf te maken.

    #165527

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Leuke Ciao, aan de stickers kan ik je helaas niet helpen ik weet wel dat je bij http://www.Leertouwer.com een nieuwe middenstandaard voor jou model kan bestellen. Misschien dat ze de veer ook wel los hebben.

    #165924

    FrancisW
    Topic starter
    Berichten: 3

    Bedankt voor de reacties! Ik ga ze inderdaad maar even opmeten en kijken wat Daver1’s prijzen zijn πŸ˜‰

    @Wilk1985: thx voor de tip, ik had van de vorige eigenaar al twee veertjes erbij gekregen die ik er op heb gezet, maar als het standaard doorroest weet ik Leertouwer te vinden!

    @Martino: Als ik nog iets tegenkom (of weet van Daver1) laat ik het hier nog wel weten.

    #165925

    daver1
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Van af heden verkrijgbaar de Ciao tank lijnstickers

    Voor interesse PM even.
    Inmiddels meerdere sets op voorraad!

    #166029

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    #166072

    LAD78
    Bijdrager
    Berichten: 162

    Wat kost zo een setje?

    #166073

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    indostyle :
    Wat kost zo een setje?

    Je zal hiervoor een gezocht advertentie kunnen starten. Of W-Y [pm=6352] een pm kunnen sturen.

    #166066

    Frankp
    Donateur
    Berichten: 499

    indostyle :
    Wat kost zo een setje?

    daver1 heeft/had ze tekoop voor 7e per setje.
    LINK naar zijn stickertopic
    LINK naar ciao lijn stickertopic

    Zijn gemaakt vanaf een origineel setje dus vrij nauwkeurig.(heb toendertijd zelf namelijk een setje originelen naar hem toegestuurd.)

    in het stickertopic zie je ook nog foto;s van mijn ciao met die lijnstickers.

    #166070

    W-Y
    Bijdrager
    Berichten: 214

    Deze lijnstickers kan ik ook maken, in bijna alle mogelijke kleuren.

    [url]http://i65.tinypic.com/1z2erz5.jpg[/url]

    Ook de logos zijn mogelijk. Zal t.z.t nog wat voorbeelden op de site gooien.
    Groet,
    W-Y

    #166048

    IvanSaab
    Bijdrager
    Berichten: 181

    Deze heb ik van w-y erg vlot gegaan allemaal en die vespa piaggio stickers kreeg ik erbij! Ook makkelijk aan te brengen!

    #166049

    LAD78
    Bijdrager
    Berichten: 162

    Erg mooi

    #166050

    IvanSaab
    Bijdrager
    Berichten: 181

    Ben er ook heel blij mee πŸ™‚

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.